(Ultima modificare: 05-03-2019, 09:22 AM de catre: SERGHEIDIN.)
-->
Nu Mario, camasa a intrat greu (presata). Si asta dupa ce am curat locul la smirgel de cleiul ala de vaselina care a devenit ca sticla. Daca intra cu mana imi luam adio de la ea. Acolo ai cota pe cota, ar insemna ca la 2-3 schimbari de rulment sa arunci fuzeta. Culoarea aia albastruie din fotografii este data de ,,vaselina". Fuzeta este normala la culoare. Daca intra rulmentul usor , ma apucam de ,,incarcat". In alta ordine de idei la sistemele cota pe cota se merge pe ideea ca dilatarea termica face fixarea mai buna, existand o diferenta la dilatare intre materialul fuzetei si camasa rulmentului.
Daca apuc sa ajung la albastrirea rolelor... pai deja este totul mort. Am avut fuzete la punti de masina.... mai daramate, cu rulmenti dati jos cu autogenul, lucru care nu este chiar sanatos pt o fuzeta.
Am schimbat rulmenti conici la masini, de imi este acru de ei. Dupa ce fac schimbarea si la cealalta roata, o sa fac o plimbare de 40-50 km cu ,,monitorizare" la 4-5 km sa vad daca se incalzesc.
Daca nu si nu... o sa cumpar o punte de la Knott, la greutatea rulotei ies la 350-400 EUR completa. Am Knott-ul la 5 minute de mine ..
Daca apuc sa ajung la albastrirea rolelor... pai deja este totul mort. Am avut fuzete la punti de masina.... mai daramate, cu rulmenti dati jos cu autogenul, lucru care nu este chiar sanatos pt o fuzeta.
Am schimbat rulmenti conici la masini, de imi este acru de ei. Dupa ce fac schimbarea si la cealalta roata, o sa fac o plimbare de 40-50 km cu ,,monitorizare" la 4-5 km sa vad daca se incalzesc.
Daca nu si nu... o sa cumpar o punte de la Knott, la greutatea rulotei ies la 350-400 EUR completa. Am Knott-ul la 5 minute de mine ..
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586