Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CristiIntrare in protectie lada frigorifica cu compresor
#11
Este vorba de protectia termica a motorului .
Ca si sfat ,mergi cu maxim noaptea si minim ziua .
Raspuns
#12
Ziua merg la 0 grade, am setat termostatul sa porneasca atunci cand sunt diferente mai mari de 1 grad. Adica, de la valoarea de 0 grade setate, daca se face 1 grad, porneste compresorul. Cred ca ar trebui sa mut aceasta valoare la una mai mare, 3-4 grade, pentru ca 1 grad se modifica extrem de repede - 2-3 minute maxim (in timpul zilei).
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com

Bere
Raspuns
#13
Histerezisul este foarte mic marestel la 3;4 grade, asa va avea timp freonul sa reprecipite,scade presiunea in instalatie,motorul se raceste si toata lumea este fericita Cool
[-] Pentru aceasta postare, Radu Ivanescu a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • SERGHEIDIN
Raspuns
#14
Dacă are 5A în sarcină, atunci la pornire motorului va avea un vârf de 15A, iar asta poate să-ți declanșeze protecția dacă ai cablurile subțiri sau lungi. Normal ar fi să dimensionezi cablurile la 3A/mm2, deci ți-ar trebui 5mm2 pentru 15A.
De exemplu, compresorul meu de la aerul condiționat are un curent în funcționare normală de 4,3A, dar la pornire atinge 13,2A (am măsurat cu un aparat special). Siguranța de 10A nu sare deoarece are un timp de reacție mult mai mare decât durata vârfului de curent (la fel și cea de 12V de la tine).


Cristian Pascu
Raspuns
#15
(Ultima modificare: 07-06-2016, 01:14 PM de catre: Marius Rotaru.) -->
Nu sunt foarte sigur dar parcă motoarele astea puse pe lăzi au soft start. Verificați. 
L.E. Am găsit recomandarea producătorului în ceea ce privește diametrul și lungimea cablului pentru ladă mea, Indelb TB31A ( consum maxim 4A ): cablu de 2.5m - diametru 2.5 mm, 4m - 4 mm, 6m - 6mm.
Acum vedeți ce lungime aveți la cablu ca sa dimensionați corect diametrul.
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Raspuns
#16
(07-06-2016, 06:19 AM)Marius Rotaru A scris: Nu sunt foarte sigur dar parcă motoarele astea puse pe lăzi au soft start. Verificați. 
Dacă ar fi necesar un așa diametru de cablu nu l-ar pune producătorul din fabrică?

Cam asa ar ar fi normal cu soft start dar cu histerezis de 1 grad instalatia ramane in presiune si motorul cu tot soft startul intra in protectie
Raspuns
#17
Și eu tot un grad am diferența și nu am probleme. Compresorul este același deci problema este din alta parte.
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Raspuns
#18
Are varf de pornire de 6 -8 amperi scrie pe motor, am desfacut 5 lazii waeco si toate sant la fel si au si acelasi principiu de functionare. Difera dimensiunile interioaare cat si exterioare si mai sant unele cum sant ale mele care merg si pe 12/24/220 v au transformator direct in ele si releu pentru decuplare in caz ca treci pe alta tensiune, modelul este CF35 dar interiorul este de CF40 adica este putin mai mare ...

Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk
Raspuns
#19
Salut,

La lada mea diferenta este de 3-4-5 Grade.
Fara probleme pana acum.
Chestia cu soft start, stiu ca doar la compresoarele care suparta inverter technology au asa ceva.

O chestie de studiat.

Eu am o alta dilema lada mea daca o dau peste 0 grade din cand in cand mai pleaca ventilatorul fara sa plece si compresorul.

Zi usoara va doresc.
Raspuns
#20
Am setat diferența la 5 grade. De asemenea am mutat termostatul pe zona de metal a lazii, era pe fundul de plastic. Lada nu are nici o problemă când o alimentez la sursa de 12V. Nu are probleme seara, nu are probleme când nu e cald afară. Doar ziua, alimentata de la baterie, când e cald.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com

Bere
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 5 Vizitator(i)