Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Imi intra in protectie, si nu stiu de ce. Am tensiune suficienta, am testat cu cabluri mai scurte, tot la fel face. Am sa schimb cablurile, am sa pun unele groase, sa vad exact unde e problema. Noaptea merge fara probleme, cand da caldura uneori intra in protectie, si se aprinde becul de eroare. Apoi sta asa minute in sir, pe urma porneste iar compresorul.
Vreo idee de unde ar putea aparea aceasta problema?
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 72
Topicuri: 1
Likeuri Primite: 40 in 24 posts
Likeuri Trimise: 11
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Ploiesti
Masina: Renault Megane 1.5 dCI
Tip Rulota: Sterckeman Datcha 390t
Sex: M
(Ultima modificare: 07-04-2016, 02:49 PM de catre: Cristian N..)
-->
Tensiune insuficienta?
la mine prin contorler ziua merge perfect, noaptea se inchide cand tensiunea scade + lungimea si sectiunea cablului = Lada inchisa
Direct din baterie zi si noapte merge perfect : chiar si cu tensinue de sub 11V, dar in general am 12.5 V.
BTW verifica si condensatorul compresorului
Zi usoara.
Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Tensiune am, suficienta, 12.3, 12.5, era dar totusi se oprea. Am sa fac o legatura cu cabluri groase, sa elimin din factori.
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 84
Topicuri: 3
Likeuri Primite: 22 in 18 posts
Likeuri Trimise: 34
Data înregistrării: Jun 2016
Reputație:
0
Localitate: București / Ploiesti
Masina: Fiat Grande Punto
Tip Rulota: Delta tip 1104, Fab. 1997
Sex: M
Dacă protecția este electronică, Poate fi o problemă cu senzorul de temperatură al motorului, care o declanșează.
Dacă e protecție la curent clasică, atunci trebuie schimbată.
Întrebare: intră in protecție în timpul funcționării compresorului sau în momentul când încearcă să-l pornească după ce a făcut o pauză?
Cristian Pascu
Mesaje: 37
Topicuri: 10
Likeuri Primite: 10 in 8 posts
Likeuri Trimise: 0
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti
Masina: Opel Astra / Subaru Forester
Tip Rulota: TEC Welblummer 92
Sex: M
(Ultima modificare: 07-04-2016, 09:02 PM de catre: Sorin.sibiceanu.)
-->
Vezi daca mai merge ventilatorul de racire radiator extern, uneori daca este prea cald nu mareste turatia ventilatorului si intra in protectie.
De cate ori clipeste becul rosu? ?.
Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk
Lista erorilor dupa cum urmeaza:
1 flash de eroare - tesiune slaba si anume 10.5 v
2 flasuri - ventilator nefunctional
3 flasuri - presiune mare in instalatie si anume 5 bari , se asteapta 10 minute cu lada oprita ..
4 flasuri - motor sau rotor blocat.
5 flasuri - nedectare termistor temperatura, fara pornire.
Vezi cate flasuri iti da pe rosu si afli care este problema ...
Bafta
Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk
Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Becul clipește o data la câteva secunde. Lada merge ok dacă nu e foarte forjata, adică dacă nu e în caldura. Eu i-am schimbat termostatul cu unul electronic dar nu am eliminat protecția. Protecția este una de curent. Inițial am schimbat cablul cu unul scurt, 20 cm. Am văzut ca se încinge tare mufa, foarte tare. După care iar intra în protecție. Dacă o las, pornește, dar nu funcționează non-stop.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 37
Topicuri: 10
Likeuri Primite: 10 in 8 posts
Likeuri Trimise: 0
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti
Masina: Opel Astra / Subaru Forester
Tip Rulota: TEC Welblummer 92
Sex: M
La mine da aceasi eroare cand o bag la bricheta masini, daca o bag la rulota nu mai face asa ceva. Tu mai ai sistemul de monitorizare a tensiuni si anume acel buton care scrie low med si hi daca da, mutal pe med.
Acel sistem este pentru monitorizarea tensiunii de intrare in circuitul principal si setarile fac urmatoarea selectie;
LOW- opreste daca tensiunea ajunge la 10.8 v
MED - opreste daca tensiunea ajunge la 11.5 v
HI- opreste daca tensiunea ajunge la 12.1 v
Sfat, pune cablu de 3 mm sectiune si nu mai mare de 1.5 metri, daca depaseti aceasta lungime treci pe 4mm sectiune si te poti duce pana la 10 metri.
Eu in rulota de la baterie pana la priza de 12v pentru lada am 5 metri pe 4mm sectiune , dupa care mai am 1.5m firul original waeco ..
Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk
Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Cablul are 20 de cm. Secțiunea e suficienta, 2-2.5. E pe low. Tensiune aveam peste 12V. În acest timp rulota era legata la curent, redresorul baga în ea aproximativ 4Ah...
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 84
Topicuri: 3
Likeuri Primite: 22 in 18 posts
Likeuri Trimise: 34
Data înregistrării: Jun 2016
Reputație:
0
Localitate: București / Ploiesti
Masina: Fiat Grande Punto
Tip Rulota: Delta tip 1104, Fab. 1997
Sex: M
Măsoară tensiunea la intrarea în frigider ca să vezi cât este.
Pe baterie este diferită, deoarece pe cabluri ai o cădere de tensiune, care este cu atât mai mare cu cât cablul este mai subțire.
Ce consum are lada (amperi)?
Cristian Pascu
Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Nu foarte multi. 5Ah în sarcina. Waeco CDF 35.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
|