Punctajul Subiectului:
  • 1 Vot(uri) - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Florin SmolnickiVerificați din când în când șuruburile!
#1
Wink 
Șuruburile care prind cârligul de lonjeroane!
Este foarte important!
La mine sunt 4.
În timp, ruginesc. Ar fi foarte neplăcut să ne trezim cu surprize.
Eu am schimbat inclusiv șuruburile care fixează cuiul cu bilă de barele ce intră în lonjeroane. Șuruburile erau mai bine de jumătate, ruginite!
Cârligul era original, dar second. Când l-am fixat pe mașină, am pus totul plin cu vaselină în găurile unde veneau șuruburile în lonjeroane. Am uns și lonjeroanele, pe exterior cu vaselină. Numai astfel am oprit ruginirea.
[-] Pentru aceasta postare, Florin Smolnicki a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Cristi
Raspuns
#2
Mă frământă de ceva timp următoarea întrebare:
Nu este periculos/ nesigur/ rău că, pentru a fixa cârligul de lonjeroane am pus șuruburi normale/ zincate, frumos strălucitoare și NU din acelea negre, tratate, de rezistență?

[Imagine: IMG_20150331_163511.jpg]bild hochladen

Credeți că ar fi bine să le schimb pe acestea cu unele noi, negre, tratate?

Cât de des verificați voi aceste șuruburi la mașinile voastre?
Raspuns
#3
(Ultima modificare: 01-09-2017, 04:24 PM de catre: Marius Rotaru.) -->
@Florin Smolnicki Citeste ce cifra este scrisa pe hexagonul surubului. Cifra aia repezinta clasa de rezistanta a materialului din care este facut - daca gresesc va rog sa ma corectati.
Cu cat este mai mare, cu atat este mai bine. Ar fi bine sa fie peste 10 tinand cont de locul in care il folosesti. Daca cifra este mai mica recomad inlocuirea suruburilor.
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Raspuns
#4
Cred ca cel mai bine ar fi ca cineva care are un sistem "original" sa verifice ce suruburi are puse acolo si sa iti spuna.

Eu am un carlig Westfalia pus la Opel, dar nu pot sa ma aplec nici la sireturi  Sad
Numai sms la 0728.116.868
Raspuns
#5
Am schimbat șuruburile care prind cârligul de lonjeroane. Exact aceeași clasă de rezistență.  Cool   Cool   Cool  


[Imagine: 20170530_105107.jpg]



[Imagine: 20170530_105202.jpg]



Mulțumesc @Marius Rotaru  pentru că m-ai ținut tot timpul la curent cu informații despre această problemă.
Raspuns
#6
surub ---- 5.8 -rezistenta la rupere (Nm)=500,alungirea la rupere 20%
               10.9-rezistenta la rupere ((Nm)=1000 ..alungirea la rupere 9%

Asta este rezistenta la rupere la tractiune...diferenta mare este si la forfecare ,suruburile din gama ..pana la 6.8 sunt produse fara tratament termic ,de la 8.8 pana la 12.9 sunt tratate termic.

Sper ca ai ales bine.In general suruburile 5.8 sunt folosite la rafturi de tabla si  balansoare de gradina... Big Grin
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#7
Exact aceeasi clasa, ...... NU!
Nu te  juca cu focul!
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Raspuns
#8
Poate că nu m-am făcut eu înțelesc....

[Imagine: C.jpg]


[Imagine: L.jpg]

Șurubul din aceeași clasă cu originalul a fost mai lung. Nu aveau mai scurte. Le-am tăiat pe toate patru sub jet de apă rece pentru a nu le decăli.

E bine așa?
Raspuns
#9
Asa da.L-am vazut pe ala ,,nou " si am crezut ca ala este titular. Big Grin
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
[-] Pentru aceasta postare, SERGHEIDIN a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 5 Vizitator(i)