Mesaje: 412
Topicuri: 9
Likeuri Primite:
136 in 97 posts
Likeuri Trimise: 350
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
5
Localitate: Ploiesti
Masina: Skoda Octavia Scout
Tip Rulota: Hobby 460 UFe
Sex: M
Comentez: "No comment!" - dacă îmi permiți jocul de cuvinte
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Mesaje: 18
Topicuri: 1
Likeuri Primite:
10 in 8 posts
Likeuri Trimise: 4
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: bucuresti
Masina: Renault Megan brek 1,9 tdi
Tip Rulota: Eldis , 1992
Cupla anti balans chiar reduce balansul si este buna pentru cei care nu reusesc sa echilibreze rulota atunci cind pun bagaje in ea si pentru cei care au tendinta de a merge cu 100km/h sau peste.Balansul este miscarea stinga-dreapta a rulotei.Daca ai o cupla normala miscarea este libera si daca nu sti ce sa faci se amplifica din ce in ce mai ampla riscind sa rastoarne masina.Ocupla anti balans infrineaza acea miscare facind-o controlabila.Daca o rulota cu cupla normala in care lucrurile(bagaje) nu au fost aranjate cum tebuie ( si afecteaza echilibrul rulotei ),si cu o viteza de deplasare de 95km/h va depasi unTIR va vi atrasa destul de vizibilinspre acel TIR in momentul cid rulota ajunge in dreptul botului de TIR .Daca ai cupla anti balans tendinta de atragere va fi foarte mult diminuata.Cum nu toata lumea este sofer profesionist este foarte bine sa ai o astfel de cupla.Bine inteles ca nu este nici o crima sa nu ai ,trebuie doar sa conduci ma prudent si cu viteze mai pamintesti (80-90).Este bine sa pui o cupla cit mai adecvata greutatii rulotei.(AKS are 1300,2000,3000 )daca pui de exemplu un AKS 2000 pe o rulota cu MMA 1000 sau 1100 puterea de stringere a ferodourilor (care a fost calculata pentru max.2000kg-si nu este reglabila )va produce un scrisnet care pe unii s-ar putea sa-i deranjeze (ba chiar sa-i sperie).In rest fiecare face cum il taie capul si cum crede ca este mai bine pentru el.
0723536215
Drumuri bune!
Mesaje: 71
Topicuri: 1
Likeuri Primite:
13 in 11 posts
Likeuri Trimise: 78
Data înregistrării: May 2016
Reputație:
0
Localitate: Buzau
Masina: VW TOURAN
Tip Rulota: HOBBY 495-94
Sex: M
Corect parerile sunt si vor ramane impartite .
Mesaje: 658
Topicuri: 181
Likeuri Primite:
193 in 135 posts
Likeuri Trimise: 26
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Alba Iulia/London
Masina: Ford Galaxy
Tip Rulota: prea multe
Sex: Nu spun
(Ultima modificare: 07-05-2016, 10:13 PM de catre: Mario.)
-->
Ok cine vrea sa isi formeze o parere despre, cupla am un AKS 3000 disponibil, pret 150 euro.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
Mesaje: 412
Topicuri: 9
Likeuri Primite:
136 in 97 posts
Likeuri Trimise: 350
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
5
Localitate: Ploiesti
Masina: Skoda Octavia Scout
Tip Rulota: Hobby 460 UFe
Sex: M
(Ultima modificare: 07-06-2016, 01:17 PM de catre: Marius Rotaru.)
-->
Recunosc că sunt destul de rar pe "aceeași lungime de undă " cu @
Mario . Dar nu pot sa nu apreciez ca simpatică postarea lui. Sper că a vrut să exprime și altceva în afară de interesul comercial.
Oricum, antibalansul propus de el este un model foarte bun și eficace. Și dacă veți da curs invitației de achiziție sau veți avea la îndemână orice antibalans încercați următorul experiment : strângeți cupla pe nucă și încercați să îl mișcați, prin orice metoda vă trece prin cap. O să aflați ce înseamnă ca două pastile făcute dintr-un material cu fricțiune mare sa stranga cu o forță de peste 3 tone pe nucă. 3 tone în cazul lui AKS 1300, modelul vândut de Mario sigur apasă și mai mult find capabil să se descurce cu atelaje de pana la 3000 kg.
Au mai făcut și alții experimentul ăsta. Asta ca să fim Gică contra și să nu credem producătorii pe cuvânt.
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Mesaje: 658
Topicuri: 181
Likeuri Primite:
193 in 135 posts
Likeuri Trimise: 26
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Alba Iulia/London
Masina: Ford Galaxy
Tip Rulota: prea multe
Sex: Nu spun
Pai nu este problema, eu invitam pe cine vrea sa vada cum functioneaza. Vine montam cupla si daca este ok ramane montata daca nu putem trece la cea veche. Bem o bere si ne despartim prieteneste.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
Mesaje: 119
Topicuri: 4
Likeuri Primite:
45 in 32 posts
Likeuri Trimise: 30
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
4
Localitate: Voluntari
Tip Rulota: Hobby 495
Sex: Nu spun
Si eu votez pentru magnifica si protectoarea cupla, ajuta foarte mult si chiar am dat comanda sa o schimb pe actuala cu una noua cu doua pastile de frictiune ce pot fii schimbate. La actuala doar o pastila se poate schimba.
Mesaje: 543
Topicuri: 35
Likeuri Primite:
357 in 222 posts
Likeuri Trimise: 198
Data înregistrării: Feb 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti,S3
Masina: Opel astra g 1.6 :Opel astra H 1.9
Tip Rulota: Hobby
Sex: M
Marius,ai dreptate cu cupla.Cu mana nu o pot misca pe nuca si crede-ma ca am ceva forta in brate (repar zilnic demolatoare ...sau pikamere ...).Cand am venit acum spre mare datorita asezarii bagajelor pw osie si evident a celor doar 35 kg apasare pe carlig,am mers cu 90-100 fara probleme.In schimb pe renumitele ,,dealuri" ale Dobrogei am prins o portiune unde daca treceam de 80 o lua rulota razna cu toata cupla ei.Banuiesc,din cauza curentilor de aer,nu stiu.Am trecut de zona si am mers iar 100 fara probleme.Acum nu trebuie sa fim convinsi ca acele pastile vor strange atat de tare pe nuca incat sa dispara orice tendinta de balans.Ai totusi in spate o rulota de 1000-1200....13....n kg la care se mai aplica si ceva legi ale fizicii.
Oricum-cupla ajuta mult daca respecti anumite reguli.Eu sunt clar pro-cupla (mai ales daca este si functionala,nu doar de forma).
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Mesaje: 658
Topicuri: 181
Likeuri Primite:
193 in 135 posts
Likeuri Trimise: 26
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Alba Iulia/London
Masina: Ford Galaxy
Tip Rulota: prea multe
Sex: Nu spun
Acum trebuie sa spun si eu ca este avantajoasa, poate vine cineva la proba sa beau berea. In rest consider ca piesa principala este soferul, daca stie ce are de facut cupla poate lipsi. La cate drumuri fac si la distantele parcurse, nu prea simt lipsa cuplei antibalans. Un lucru foarte important este presiunea corecta in cauciucuri si amplasarea corecta a incarcaturii. In rest cupla antibalans este inca o minune asemanatoare cu mover-ul pentru cei care nu stiu sa dea cu spatele cu rulota.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com