Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite:
1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Salutari, am facut un filmulet cu un invertor Ronic de 2000W cu sinusoida pura si o aeroterma de 500W. Imi place foarte mult acest invertor, nici nu se simte ca s-ar chinui cu aceasta aeroterma. Si cel mai mult imi place panoul de control, display-ul, are un cablu de comunicare lung de 3 metri care permite sa fie integrat perfect in rulota - invertorul undeva langa baterie si display-ul in mobilier.
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 847
Topicuri: 76
Likeuri Primite:
283 in 170 posts
Likeuri Trimise: 1,058
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
5
Localitate: Suceava
Masina: Skoda Octavia 1, 1,9 TDI
Tip Rulota: Bailey Champagne, 5 locuri de dormit
Sex: Nu spun
Interesant!
Am urmărit tot filmulețul.
Am și niște întrebări.
1. Ce dorești să prezinți cu acest filmuleț? Faptul că se poate folosi o aerotermă împreună cu invertorul atașat de o baterie auto?
Nu sunt specialist în domeniu, dar cred că solicitarea este foarte mare pentru baterie. Probabil că s-ar putea folosi doar în zilele însorite, ca să poată fi suficient curentul încărcat de panoul fotovoltaic.
2. Ce fel de baterie este cea din prezentarea ta?
3. Cât costă fiecare aparat (link: de unde l-ai cumpărat) care apare în prezentarea ta: invertor, baterie + celelalte. Eu nici măcar nu știu ce reprezintă toate aparaturile acelea.
4. Nu mai știu exact, dar tu aveai parcă încălzire electrică în pardoseală. Ceea ce prezinți tu acum este o alternativă de avarie?
Noi ieșim și iarna. Nu cred că ne-am putea baza pe o astfel de aerotermă la - 20 de grade. Tot propanul sau încălzirea la rețeaua electrică rămâne baza. Eu am sobă Truma cu Trumavent și în această sobă eistă o rezistență cu trei trepte: 500 W, 1500 W și 2000 W.
Pot încălzi și electric, fără probleme. Am făcut-o de multe ori. Tot acolo ajungi cu cheltuielile, indiferent de propan sau curent. Ambele fac față.
Spor în toate!
Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite:
1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Florin, momentan acest invertor nu se gaseste nicaieri, va ajunge pe piata in urmatoarea perioada iar eu vreau sa fac niste teste cu el. Am multe echipamente in teste si vreau sa le prezint.
In film este o baterie LiFePO4 de teste, de 100Ah. Aparatul acela care este legat la baterie este un aparat de masura care masoara corect si curentul pe care il consumi la un moment dat. Aeroterma are 500W iar bateria 100Ah, am observat ca in aceasta configuratie se consuma cam 44Ah asta inseamna ca o baterie de 100Ah te tine 2h. Este o solutie de avarie daca ramai fara gaz.
Este eficienta? Ajung 2 ore sa incalzesti?
Nu, nu cred ca poti incalzi o rulota de 5m lungime cu o aeroterma de 500W dar o poti folosi pentru a trece noaptea pana da soarele si deschide la GPL.
Vreau sa prezint mai mult invertorul si vreau sa fac teste sa vad care sunt consumatorii pe care ii poti folosi la rulota cu un astfel de invertor.
Incalzirea in pardoseala era pe vechea rulota, acum nu am mai pus.
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 847
Topicuri: 76
Likeuri Primite:
283 in 170 posts
Likeuri Trimise: 1,058
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
5
Localitate: Suceava
Masina: Skoda Octavia 1, 1,9 TDI
Tip Rulota: Bailey Champagne, 5 locuri de dormit
Sex: Nu spun
Rețeaua, rulota... te leagă la rețea. Te face dependent. Măcar de apă, măcar...