@
Florin , asa cum ti-au zis si colegii, frigiderul daca functioneaza, nu afiseaza nimic. Cupleaza-l la 220V si roteste de buton sa fie pe 220V (de la frigider) si asteapta o perioada mai mare de timp (1-2 ore). Daca pe metalul din congelator nu face nimic, temperatura e ca cea dinainte, nu mai functioneaza, este posibil sa ai un dop de amoniac. Nu stiu daca se poate sau nu repara, dar zi-ne daca faci acest experiment, daca e vreo schmbare (atentie, pe placile metalice din congelator!!!).
Poti testa si cu o butelie de gaz, sa vezi daca merge pe gaz. Nu da pe treapta mare, lasa-l pe la jumatate (Mid la gaz!). Inspre partea cu rotita de la 220V, care lipseste, trebuie rotit tot cam la jumate!
Asta despre frigider.
Redresorul este unul pus ulterior, urmareste-l unde duce si fa-i o schema, duce spre x, spre y, spre baterie, spre sigurante, fa o schema cu traseul pentru a te elucida mai bine.
Sigurantele alea sunt periculoase! Cauta sa cumperi un set de socluri de sigurante, exista, si schimba-le cat mai repede, asa cum zicea si colegul Serghei, sunt periculoase, poti sa iti dai foc la rulota cu ele.
Daca pompa e arsa, nu-i un capat de tara, costa undeva in jur de 10 euro, urmeaza indicatiile colegului @
Mario , stie ce zice. Daca nu se repara, se schimba repede, fara prea mare pregatire.
Nu prea am inteles ce vrei sa zici ca merge doar de la 220V cu redresorul pornit. Ar trebui sa lasi redresorul ala sa incarce in cateva ore bateria, probabil e statuta, defecta, nu incarca, firele sunt intrerupte, ori mai stiu eu ce. De aia am zis sa faci schema electrica pe hartie. Asa cum te pricepi tu.
Despre frigiderul la 12V pe masina, asa cum zic colegii, e mai complicat, iti recomand ca frigiderul sa-l foloseti pe gaz/220V, pe masina sa incerci sa nu. Exista explicatii, dar ti le voi da pe rand, cand ajungem la ele. Lasa functionarea frigiderului pe 12V pe alt topic, hai sa ne ocupam de restul.
Ai un multimetru? Pune pe baterie si zi-ne ce tensiune ai pe baterie. Pune pe pompa de apa, etc... Masoara tot!