Cu tensiunea nu are nici o problema. Amperajul il poate deranja. Aici trebuie sa gasesti o limitare.
Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
|
(Ultima modificare: 07-07-2017, 09:05 AM de catre: cica ovidiu.)
-->
Am facut si celebra bancheta/pat
Am pus si invertorul,electroblocul cu panourile de monitorizare a incarcarii bateriei si a nivelului de apa,barele led,si ate nimicuri Urmeaza blatul de la masa care va fi folosit si afara !(prins de usa culisanta ) Butelia a fost aleasa una usoara de fibra,transparenta(!) si cu ventil care opreste gazul la foc(!) Masina este operationala cu exceptia a 2 chestii: - eberspracher-ul -negociez pozitia inca ! - nu sunt hotarat ce varianta sa laeg pt boilerul pt apa calda???? Orice idee este binevenita Si acum ceva imagini
Pentru aceasta postare, cica ovidiu a primit Like de la 4 utilizatori
• barsan.doru, cornels, Cristi, Marius Rotaru
Cel mai usor iti este cu unul mic electric. Eu am un truma electric (300W) pe rulota pe care il alimentez prin invertor. Am pe rulota o baterie de 100A si panouri 180W. M-am descurcat asa de 3 ani fara probleme cat timp a fost soare. Cand nu am soare dau o cheie la masina si il alimentez de la bateria masinii.
Am finalizat si masa care va fi montata la interior sau la exterior (dupa nevoie!)
La exterior va sta pe usa culisanta. Piciorul este detasabil si reglabil.
Va rog sa nu dati cu pietre si nici sa mai spuneti la altcineva !
Sa ramana intre noi cei cateva sute cati suntem pe aici ![Imagine: icon_wink.gif] Am spus printre altele ca la Camiloi am un electrobloc care monitorizeaza nivelul apei si nivelul incarcarii bateriei auxiliare. Nu mi-a dat prin gand pana zilele trecute sa vad ce face electroblocul cu pricina . Insa conform proverbului ca la barza chioara ii face bunul Dumnezeu cuib,am indraznit sa ma uit pe gogu si surpriza mare sa vezi. Va las si pe dvoastra(cei care stiti engleza) sa va minunati. Pt ceilalti , in sumar ,electroblocul cu pricina face printre altele;redresor(220v),incarca bateria auxiliara de la alternatorul masinii si izoleaza o baterie fata de cealalta cand alternatorul nu baga ! In ceea ce ma priveste: problema rezolvata ! Iata linkul cu electroblocul: Multumesc celor implicati pt suport !
Da, tare! Ai avut bafta!!!
Homo homini lupus
-------------------------------------- Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Era descult asa ca i-am pus niste BF Goodrich noi AT KO2
Se vaita saracu ca nu vede prea bine ,asa ca i-am pus niste luminatori in fata si in spate Cele de pe fata sunt focalizatoare si fac punct destul de departe,cele spate nu stiu de care sunt ,dar cu de-a-ndaratelea nu va alerga prea tare asa ca mai bine ar fi daca ar fi dispersoare Urmeaza si altele in bara ,dar imi da cu virgula la sistemul de prindere Mai storc un pic neuronul
Cred ca ar fi bine pentru rezerva sa o acoperi cu o husa cand esti plecat si sa o dai jos cand esti acasa. La cum si cat arde soarele acum este pacat de cauciucul nou!
Gabriel Schuster
0722545963 gschuster67@gmail.com
Nu e rea ideea cu husa!
Vreau sa fac pana atunci un gratar care sa copieze roata sau sa fie prins in interiorul jentii! Multumesc pt idee ! |
|
Utilizatori care citesc acest subiect: 4 Vizitator(i)