(Ultima modificare: 03-17-2020, 08:35 AM de catre: SERGHEIDIN.)
-->
Nu nu am avut in cap sa jignesc pe cineva,mai ales pe Florin.El ma cunoaste ,stie ca sunt mai ,,ciudat" ... si ii cer si scuze daca postarea mea a parut altceva .
Nu neg ca un acumulator de masina este altfel fata de un acumulator ,,pentru rulote" deepcycle,sau de un acumulator stationar (asta acumulator adevarat dar foarte greu pt rulote.
Trebuie sa intelegem ca pe piata exista acumulatori identici cu etichete diferite.Nu pot accepta ,,diferenta " dintre un acumulator auto de 100A si 29 kg si un acumulator deepcycle de aceeasi capacitate dedicat pentru rulote sau ,,solar" cum este la moda si cu aceeasi greutate.Este hilar.Este hotie .Pret dublu pentru o eticheta ?
A mai spus-o un coleg si o repet si eu :
--- un acumulator ,cu cat este mai greu cu atat este mai bun.Grosimea placilor de plumb da gradul de descarcare al bateriei.Acidul din baterie ,,papa" plumbul.Cu cat este mai groasa placa din plumb , cu atat va avea viata mai lunga.
Pai tu imi dai ca producator 2 ani pentru auto si 10-12 pt solar pt baterii care au aceeasi greutate?!! Adevarat,exista inhibitor de coroziune etc ...dar chiar si asa ,prea este prosteala.
In sfarsit,la ce tensiune regulatoarele voastre sau sistemele de protectie a acumulatorului decupleaza ? La mine la 11.8 ac este decuplat.Daca as avea o baterie ,,solara" la cat ar decupla ? Tot la 11.8 v.
Adica ,imi spune cineva ca poate trage din bateria solara (un exemplu) 30 A pana ajunge bateria la 11.8 iar din cea auto doar 20 A ? Ca trage acei 30 A intr-o ora sau trei asta chiar nu are important..
Chiar rog pe cei care au cunostinte serioase legate de acumulatori sa prezinte aici avantajele si dezavantajele folosirii anumitor tipuri de acumulatori.Cum este cu deacarcarea ...ce si cum.
Sunt constient ca nu detin adevarul absolut (nici pe departe) si vreau sa invat .Poate gresesc,sigur gresesc pe alocuri dar prea s-au dezvoltat ,,legendele " urbane legate de acumulatori si toate astea avand ca scop comertul.
Nu neg ca un acumulator de masina este altfel fata de un acumulator ,,pentru rulote" deepcycle,sau de un acumulator stationar (asta acumulator adevarat dar foarte greu pt rulote.
Trebuie sa intelegem ca pe piata exista acumulatori identici cu etichete diferite.Nu pot accepta ,,diferenta " dintre un acumulator auto de 100A si 29 kg si un acumulator deepcycle de aceeasi capacitate dedicat pentru rulote sau ,,solar" cum este la moda si cu aceeasi greutate.Este hilar.Este hotie .Pret dublu pentru o eticheta ?
A mai spus-o un coleg si o repet si eu :
--- un acumulator ,cu cat este mai greu cu atat este mai bun.Grosimea placilor de plumb da gradul de descarcare al bateriei.Acidul din baterie ,,papa" plumbul.Cu cat este mai groasa placa din plumb , cu atat va avea viata mai lunga.
Pai tu imi dai ca producator 2 ani pentru auto si 10-12 pt solar pt baterii care au aceeasi greutate?!! Adevarat,exista inhibitor de coroziune etc ...dar chiar si asa ,prea este prosteala.
In sfarsit,la ce tensiune regulatoarele voastre sau sistemele de protectie a acumulatorului decupleaza ? La mine la 11.8 ac este decuplat.Daca as avea o baterie ,,solara" la cat ar decupla ? Tot la 11.8 v.
Adica ,imi spune cineva ca poate trage din bateria solara (un exemplu) 30 A pana ajunge bateria la 11.8 iar din cea auto doar 20 A ? Ca trage acei 30 A intr-o ora sau trei asta chiar nu are important..
Chiar rog pe cei care au cunostinte serioase legate de acumulatori sa prezinte aici avantajele si dezavantajele folosirii anumitor tipuri de acumulatori.Cum este cu deacarcarea ...ce si cum.
Sunt constient ca nu detin adevarul absolut (nici pe departe) si vreau sa invat .Poate gresesc,sigur gresesc pe alocuri dar prea s-au dezvoltat ,,legendele " urbane legate de acumulatori si toate astea avand ca scop comertul.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586