Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EmilSistemul de franare si rulare al rulotei
#1
La punerea in circulatie a rulotei pe drumurile patriei o minima verificare nu-i strica.
Pentru a preveni o eventuala gripare a rulmentului/lor ceeace la viteza mare este aproape catastrofica (situatia) cat si verificarea franelor si foarte important egalitatea fortelor de franare pe roti, altfel face ca frana sa tina mai mult pe o roata si astfel se ajunge in situatii periculoase atat pentru noi cat si pentru partenerii de trafic. 

Asa ca am dus-o la service pentru verificare, mai ales ca mi se parea ca "scartaie" in momentul franarii.
Am dat mecanicului sa verifice urmatoarele: 
- starea rulmentilor si gradul de ungere al lor,
- starea saborilor de frana, 
- starea amortizorului de protap,
- starea si verificarea macar vizuala a amortizoarelor, 
- starea cuplajului la frana "de mana"  si a tijelor.
[Imagine: L1p4EJt.jpg]
[Imagine: IC2sZa2.jpg]
[Imagine: ljQzJuN.jpg]
[Imagine: owAFKDe.jpg]
si aici aveti schema sistemului de franare
[Imagine: wkQ30QB.jpg]
Emil  0745025700
Bucuresti, Berceni
[-] Pentru aceasta postare, Emil a primit Like de la 3 utilizatori
  • Cristi, Daniel constantinescu, Florin Smolnicki
Raspuns


Răspunsuri în acest subiect
Sistemul de franare si rulare al rulotei - de Emil - 02-11-2016, 02:38 PM

Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)