(Ultima modificare: 07-09-2019, 08:37 AM de catre: SERGHEIDIN.)
-->
Este simplu George.
Masina mea are o potrivire cu rulota de nota 10 (conform towcar).
Cum am mai povestit, eu nu depasesc MMA-ul rulotei (prefer sa incarc magarul).
Ex: la drumul asta am avut in rulota un AC, cortul si max 30 kg haine si acareturi (un prelungitor, tacamuri, vesela, TV, DVD). Ca greutate permanenta am panoul solar, inverter de 3 kg si un acumulator de 20 cred, butelie mica si roata de rezerva.
Rulota mea goala (cu butelie, roata de rezerva si cort) avea la RAR 794 kg. Greutate afisata pe cantar si trecuta si in carte. MMA = 1050kg. FARA AMORTIZOARE.
Apasarea pe carlig este intre 50-75 kg max. .
Magarul are in carca doua capete (furajate binisor), 4 sezlonguri, o masa, o trusa de /cu scule (18kg), extinctor mediu, carucioar pt bidoane, un bidon de 25 plin, frigider/congelator cu comptesor plin cu mancare, doua box-uri cu apa la juma, haine etc. EVIDENT, BANCHETELE SPATE SUNT RABATATE, CHIAR DACA AM ,,BREAK".
Antibalans model vechi care lucreaza bine de zici ca face parte comuna cu masina (scartaie la viraje mai stranse, de fapt tipa dar nu ma deranjeaza).
Masina are 180 cai si in jur de 420 Nm si la volan un sofer care nu pune botul la vrajelile soferilor de duminica.
In depasiri intru cu tupeu, relaxat, nu bruschez volanul, pastrez o distanta cat mai mare fata de camioane. In cazul in care intra in balans o simti imediat, sau o vezi, daca mai ai si oglinzi la masina si le folosesti. O talpa scurta pe frana si s-a linistit. Am avut experienta asta cand tractam cu o masina mult mai mica. Niciodata sa nu incerci sa o redresezi corectand directia, sigur nu stapanesti aceasta arta (nici eu ) si faci mai mult rau. TALPA SCURTA!
Daca este vant lateral puternic casti ochii mai bine sau o lasi mai moale, dar in general merge, m-au vazut multi ,,colegi rulotisti" cand depaseam cu 120 kmh .
Eu o fac. Daca recomand? Da, daca te tine masina, ca de ea depinde totul.
Uitati sfaturile pt iesirea din balans: accelereaza, ia piciorul de pe acceleratie etc.
Sistemele automate montate pe rulotele moderne exact asta fac: franeaza brusc rulota, ca un ABS la masina .
Daca masina este grea, ai rulota usoara si incarcata regulamentar, aceasta (rulota) se va tine ca un catel cuminte dupa tine.
In rest, functioneaza selectia naturala, vorba unui coleg: ,,dacă-i prost, sa moară" ..
Daca incarcarea o face sotia este naspa, mergi incet, ca si 90 km/h este mult. Oricum, din ce bagi in rulota, folosesti doar jumatate.
Masina mea are o potrivire cu rulota de nota 10 (conform towcar).
Cum am mai povestit, eu nu depasesc MMA-ul rulotei (prefer sa incarc magarul).
Ex: la drumul asta am avut in rulota un AC, cortul si max 30 kg haine si acareturi (un prelungitor, tacamuri, vesela, TV, DVD). Ca greutate permanenta am panoul solar, inverter de 3 kg si un acumulator de 20 cred, butelie mica si roata de rezerva.
Rulota mea goala (cu butelie, roata de rezerva si cort) avea la RAR 794 kg. Greutate afisata pe cantar si trecuta si in carte. MMA = 1050kg. FARA AMORTIZOARE.
Apasarea pe carlig este intre 50-75 kg max. .
Magarul are in carca doua capete (furajate binisor), 4 sezlonguri, o masa, o trusa de /cu scule (18kg), extinctor mediu, carucioar pt bidoane, un bidon de 25 plin, frigider/congelator cu comptesor plin cu mancare, doua box-uri cu apa la juma, haine etc. EVIDENT, BANCHETELE SPATE SUNT RABATATE, CHIAR DACA AM ,,BREAK".
Antibalans model vechi care lucreaza bine de zici ca face parte comuna cu masina (scartaie la viraje mai stranse, de fapt tipa dar nu ma deranjeaza).
Masina are 180 cai si in jur de 420 Nm si la volan un sofer care nu pune botul la vrajelile soferilor de duminica.
In depasiri intru cu tupeu, relaxat, nu bruschez volanul, pastrez o distanta cat mai mare fata de camioane. In cazul in care intra in balans o simti imediat, sau o vezi, daca mai ai si oglinzi la masina si le folosesti. O talpa scurta pe frana si s-a linistit. Am avut experienta asta cand tractam cu o masina mult mai mica. Niciodata sa nu incerci sa o redresezi corectand directia, sigur nu stapanesti aceasta arta (nici eu ) si faci mai mult rau. TALPA SCURTA!
Daca este vant lateral puternic casti ochii mai bine sau o lasi mai moale, dar in general merge, m-au vazut multi ,,colegi rulotisti" cand depaseam cu 120 kmh .
Eu o fac. Daca recomand? Da, daca te tine masina, ca de ea depinde totul.
Uitati sfaturile pt iesirea din balans: accelereaza, ia piciorul de pe acceleratie etc.
Sistemele automate montate pe rulotele moderne exact asta fac: franeaza brusc rulota, ca un ABS la masina .
Daca masina este grea, ai rulota usoara si incarcata regulamentar, aceasta (rulota) se va tine ca un catel cuminte dupa tine.
In rest, functioneaza selectia naturala, vorba unui coleg: ,,dacă-i prost, sa moară" ..
Daca incarcarea o face sotia este naspa, mergi incet, ca si 90 km/h este mult. Oricum, din ce bagi in rulota, folosesti doar jumatate.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586