Cred că principalul "pretext" pentru vânzare este economia de carburant. Restul sunt mai greu de cuantificat. Eu am vreo 365000km cu un diesel 1.6 hdi, n-am avut vreodată probleme pe admisie sau evacuare. N-am curățat niciodată valva EGR.
Mă documentez foarte mult din surse găsite pe internet, mi-e mult mai ușor decât din cărți tipărite. Mă străduiesc să filtrez cât mai bine informațiile, pentru a-mi forma opinii cât mai obiective.
Dacă cei la care am cāscat eu gura, sunt "habarnişti", ce te face să crezi că furnizorul tău spune adevărul? Ai făcut teste pe motoare înainte și după montarea dispozitivului? Poți să detaliezi? Eventual cu imagini?
Sunt gata să pun la dispoziție o skoda fabia diesel, care murdărește EGR în mod regulat. Să vedem dacă se schimbă ceva.
Mă documentez foarte mult din surse găsite pe internet, mi-e mult mai ușor decât din cărți tipărite. Mă străduiesc să filtrez cât mai bine informațiile, pentru a-mi forma opinii cât mai obiective.
Dacă cei la care am cāscat eu gura, sunt "habarnişti", ce te face să crezi că furnizorul tău spune adevărul? Ai făcut teste pe motoare înainte și după montarea dispozitivului? Poți să detaliezi? Eventual cu imagini?
Sunt gata să pun la dispoziție o skoda fabia diesel, care murdărește EGR în mod regulat. Să vedem dacă se schimbă ceva.
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...