(Ultima modificare: 08-26-2017, 11:59 AM de catre: SERGHEIDIN.)
-->
O sa caut reglementarea , buna intrebare .Ideea este ca producatorul mentioneaza pt un anumit vehicul cauciucuri tip C.De ce ? Pentru ca aceste cauciucuri sunt construite sa suporte o incarcare mult mai mare pe roata fata de cele normale si sunt folosite la auto comerciale (marfa ,transport calatori..etc..) si la remorci ,rulote cu o singura osie.Logic,o masina cu mma 2000 kg are 4 roti...fiecare siportand o imcarcare de 500 kg ..O rilota cu mma 1500kg foloseste doar doua roti acestea trebuind sa suporte minim 750 kg de caciula.De reguLa ce scrie in CI este sfant.Daca RAR-ul a bagat in carte gume normale ,eu zic sa-i pui niste C-uri care sa suporte MMA-ul rulotei.Daca ai C-uri pe o masina normala nu ai probleme la ITP sau rar atata timp cat respecti simensiunile...in schimb daca in carte ai C si tu ai normale vei fi respins la ITP + probleme in trafic cu politia ..ca sa nu mai vorbim de siguranta ta si a celor din jur.Poti gasi pe net tabele cu caracteristicile cauciucurilor tip C si a ccelor normale ..sunt diferente enorme.
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
http://www.anvelopeweb.ro/help/sarcina...informatii despre indicii de sarcina..etc.
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
http://www.anvelopeweb.ro/help/sarcina...informatii despre indicii de sarcina..etc.
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586