(Ultima modificare: 02-02-2016, 06:13 AM de catre: Ciprian Rosca.)
-->
Englezoaice
Plusuri:
Englezoaicele sunt foarte dotate. Instalatia electrica este pe 12v si 220V.Nu trebuie sa-i faci nici cea mai mica modificare.Are prize de 220v si 12v,redresor, toate montate din fabrica.
Englezoaicele au din fabrica boiler pe trei cai,gaz+12v+220v.Instalatia de apa rece si apa calda este din fabrica.O parte din ele sunt prevazute cu bazin sub rulota.La Swift Corniche am bazin de 100l montat sub rulota cu senzori de nivel.
Englezoaicele au din fabrica montat trumavent si inel de incalzire.
Toate englezoacele sunt prevazute cu rulouri prevazute cu plase de tantari si antisoare
Minusuri:
Greutatea la englezoaice este mare raportata la lungimea lor.Structura mai fragila inclusiv podeaua care este de tot rasul(panel-spuma poliuretanica-panel,iar contravantuirile transversale sunt rare)
Nu poti monta suport de biciclete pe spate,nu tine structura.Nu poti monta suportul de biciclete nici pe protap deoarece este scurt.
Nu poti monta nici un fel de terasa,in saculet sau in caseta,deoarece au o forma mai ciudata iar partea dreapta este foarte mica .
Continentale
Plusuri:
Structura foarte robusta;
Aranjare mobilier care indeplineste multe cerinte,ai pat si U-ul ala unde se poate sta comod;
Sunt usoare raportate la lungimea lor
Minusurii:
Ca dotari sunt cam chelioase,multe nu au trumavent cu inel de incalzire,nu au boiler si implicit retea de apa calda.
Instalatia electrica nu este prevazuta cu redresor si nici instalatie de 12v.
Pentru astea doua puncte multi olandezi sau germani nu pun mare pret.Ei se duc in campinguri unde au de toate.
Am vazut o continentala care avea numai perdele la ferestre ,fara rulouri.Si era din 1998.
La Darmanesti este un service de reparat rulote,cred ca cel mai profesionist din tara(cu elevatoare,hala imensa si mana de lucru relativ buna),unde am vazut foarte multe rulote si autorulote la reparat.Erau englezesti si continentale,infiltrate, cu sasiul rupt sau indoit,multe din ele erau praf la podele.Asa cum ti-a fi norocul la cumparat.
P.S.Am un prieten care a cumparat o rulota noua de la un distribuitor ,iar intr-un an de zile puntea era praf.Iar treaba cu amortizoarele este o copilarie,te costa 400 de lei sa cumperi doua telescoape si sa le montezi.Parca poti sa stii ca la continentale,atunci cand cumperi o rulota din 1995, amortizoarele sunt bune?
Plusuri:
Englezoaicele sunt foarte dotate. Instalatia electrica este pe 12v si 220V.Nu trebuie sa-i faci nici cea mai mica modificare.Are prize de 220v si 12v,redresor, toate montate din fabrica.
Englezoaicele au din fabrica boiler pe trei cai,gaz+12v+220v.Instalatia de apa rece si apa calda este din fabrica.O parte din ele sunt prevazute cu bazin sub rulota.La Swift Corniche am bazin de 100l montat sub rulota cu senzori de nivel.
Englezoaicele au din fabrica montat trumavent si inel de incalzire.
Toate englezoacele sunt prevazute cu rulouri prevazute cu plase de tantari si antisoare
Minusuri:
Greutatea la englezoaice este mare raportata la lungimea lor.Structura mai fragila inclusiv podeaua care este de tot rasul(panel-spuma poliuretanica-panel,iar contravantuirile transversale sunt rare)
Nu poti monta suport de biciclete pe spate,nu tine structura.Nu poti monta suportul de biciclete nici pe protap deoarece este scurt.
Nu poti monta nici un fel de terasa,in saculet sau in caseta,deoarece au o forma mai ciudata iar partea dreapta este foarte mica .
Continentale
Plusuri:
Structura foarte robusta;
Aranjare mobilier care indeplineste multe cerinte,ai pat si U-ul ala unde se poate sta comod;
Sunt usoare raportate la lungimea lor
Minusurii:
Ca dotari sunt cam chelioase,multe nu au trumavent cu inel de incalzire,nu au boiler si implicit retea de apa calda.
Instalatia electrica nu este prevazuta cu redresor si nici instalatie de 12v.
Pentru astea doua puncte multi olandezi sau germani nu pun mare pret.Ei se duc in campinguri unde au de toate.
Am vazut o continentala care avea numai perdele la ferestre ,fara rulouri.Si era din 1998.
La Darmanesti este un service de reparat rulote,cred ca cel mai profesionist din tara(cu elevatoare,hala imensa si mana de lucru relativ buna),unde am vazut foarte multe rulote si autorulote la reparat.Erau englezesti si continentale,infiltrate, cu sasiul rupt sau indoit,multe din ele erau praf la podele.Asa cum ti-a fi norocul la cumparat.
P.S.Am un prieten care a cumparat o rulota noua de la un distribuitor ,iar intr-un an de zile puntea era praf.Iar treaba cu amortizoarele este o copilarie,te costa 400 de lei sa cumperi doua telescoape si sa le montezi.Parca poti sa stii ca la continentale,atunci cand cumperi o rulota din 1995, amortizoarele sunt bune?
Telefon : 0741015477
Email : cprohome@yahoo.com
Email : cprohome@yahoo.com