Niky nu stiu cate rulote ai adus tu si cate masini ai vazut dar stiu cate am adus eu si cate masini am vazut cu acel sistem montat. Sistemul a fost conceput pentru sistemul cu flansa si nu este comun pe continent. A aparut si piesa pentru sistemul continental in cazul in care este nevoie. Daca te uiti atent in poze foarte multe rulote au montata talpa pentru antibalans. Sunt destui colegi care au rulote englezesti si pot confirma ca au acele talpi montate pe ele.
Probabil englezii sunt mai conservatori si pastreaza acel sistem asa cum pastreaza si volanul pe dreapta fara sa le pese de continent.
Nu vreau neaparat sa am dreptate dar trebuie explicat aici toate variantele existente daca asta discutam. Dupa explicatia ta in care spui ca:englezii foloseau un fel de foaie de arc care se adapta pe carligul masinii si care aplica o tensiune sasiului rulotei pe o "piesa U" prinsa de zona protapului. Acest model atenua doar miscarile sus/jos ale rulotei, se vede ca nu ai habar despre acest sistem. Dupa ce te documentezi in legatura cu acel sistem si cu modul lui de finctionare poti sa ma contrazici, pana atunci pot spune ca stiu mai multe despre el .Nu imi place acel model dar nu pot sa nu trag anumite concluzii despre el. Atata timp cat suprafata de frecare este mult mai mare fata de AL-KO sau Winterhoff ar trebui sa fie mai eficient.
Nu sunt fan al acelui sistem sau al altuia, chiar le consider cheltuiala in plus dar clar este optiunea fiecaruia pe cheltuieste banii.
Daca acel sistem se mai comercializeaza trebuie sa fie cineva sa il si cumpere, daca nu firma da faliment si se inchide. Asa lucreaza economia de piata si chestia aia functioneaza din plin in Anglia.
@SERGHEIDIN nu trebuie sa ne incordam muschii daca discutam despre un subiect care intereseaza colegii care vor sa stie cate ceva despre antibalans.
Probabil englezii sunt mai conservatori si pastreaza acel sistem asa cum pastreaza si volanul pe dreapta fara sa le pese de continent.
Nu vreau neaparat sa am dreptate dar trebuie explicat aici toate variantele existente daca asta discutam. Dupa explicatia ta in care spui ca:englezii foloseau un fel de foaie de arc care se adapta pe carligul masinii si care aplica o tensiune sasiului rulotei pe o "piesa U" prinsa de zona protapului. Acest model atenua doar miscarile sus/jos ale rulotei, se vede ca nu ai habar despre acest sistem. Dupa ce te documentezi in legatura cu acel sistem si cu modul lui de finctionare poti sa ma contrazici, pana atunci pot spune ca stiu mai multe despre el .Nu imi place acel model dar nu pot sa nu trag anumite concluzii despre el. Atata timp cat suprafata de frecare este mult mai mare fata de AL-KO sau Winterhoff ar trebui sa fie mai eficient.
Nu sunt fan al acelui sistem sau al altuia, chiar le consider cheltuiala in plus dar clar este optiunea fiecaruia pe cheltuieste banii.
Daca acel sistem se mai comercializeaza trebuie sa fie cineva sa il si cumpere, daca nu firma da faliment si se inchide. Asa lucreaza economia de piata si chestia aia functioneaza din plin in Anglia.
@SERGHEIDIN nu trebuie sa ne incordam muschii daca discutam despre un subiect care intereseaza colegii care vor sa stie cate ceva despre antibalans.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
mario_rr@yahoo.com