Am varianta de care ai tu nevoie este destul de scumpa, este pe original. Ma gasesti la telefon pentru mai multe explicatii.
Acum sa il contrazic pe Marius Rotaru, nu este greu sa suspenzi ansamblul cu o chinga elastica si daca mufele sunt bune nu ai probleme cu contactele. Probabil cine a gandit adaptorul sa gandit si la contacte. Eu folosesc asa ceva de ani de zile si lucreaza foarte bine nu am probleme cu contactele sau sa atinga pe jos. Il prind de roata de sprijin cu chinga elastica care permite in viraj flexibilitatea cablului. Probleme am avut cu adaptorul de la 7 la 13 care nu face treaba.
In alta ordine de idei mufa gri de la rulota are functia de incarcare a bateriei in mers, alimentarea frigiderului in mers, lumini marsarier (daca rulota are asa ceva) si in plus poti folosi bateria masinii daca nu ai baterie pe rulota ( pe panoul de comanda la englezoaice exista varianta car/van)
Sistemul cu 2 mufe este mult superior celui cu 13 pini datorita faptului ca a fost gandit special pentru protectia conductorilor. In plus multe masini vin echipate doar cu mufa de 7 strict pentru remorca, acest sistem permite utilizarea fara adaptor.
Chiar daca ai mufa de 13 pe masina de multe ori nu sunt facute legaturile si pentru rulota pe masina deci ai mufa de 13 degeaba, cum spunea si Cristi mai devreme.
Nu vine nici o alimentare de 12v de la rulota spre masina pe cablul gri. Nu taia cum spune Cristi, mai bine fa legaturile aferente la masina.
Poti monta si stecher de 13 si sa inghesui ambele fire in el, este varianta mai ieftina, dar nu renunta la firul gri. Cauta un electrician bun daca nu am legaturile facute pe masina si fa circuitele. Ai nevoie de ceva relee ,unul de comanda care sa decupleze frigiderul cand opresti motorul (se ia comnada de pe contact) si un releu care sa controleze incarcarea bateriei de pe rulota (aceasta ia curent de pe alternator si sa nu o omori). Sau exista varianta cu releu `inteligent`care face treaba toata, dar este mai scumpisor.
Acum sa il contrazic pe Marius Rotaru, nu este greu sa suspenzi ansamblul cu o chinga elastica si daca mufele sunt bune nu ai probleme cu contactele. Probabil cine a gandit adaptorul sa gandit si la contacte. Eu folosesc asa ceva de ani de zile si lucreaza foarte bine nu am probleme cu contactele sau sa atinga pe jos. Il prind de roata de sprijin cu chinga elastica care permite in viraj flexibilitatea cablului. Probleme am avut cu adaptorul de la 7 la 13 care nu face treaba.
In alta ordine de idei mufa gri de la rulota are functia de incarcare a bateriei in mers, alimentarea frigiderului in mers, lumini marsarier (daca rulota are asa ceva) si in plus poti folosi bateria masinii daca nu ai baterie pe rulota ( pe panoul de comanda la englezoaice exista varianta car/van)
Sistemul cu 2 mufe este mult superior celui cu 13 pini datorita faptului ca a fost gandit special pentru protectia conductorilor. In plus multe masini vin echipate doar cu mufa de 7 strict pentru remorca, acest sistem permite utilizarea fara adaptor.
Chiar daca ai mufa de 13 pe masina de multe ori nu sunt facute legaturile si pentru rulota pe masina deci ai mufa de 13 degeaba, cum spunea si Cristi mai devreme.
Nu vine nici o alimentare de 12v de la rulota spre masina pe cablul gri. Nu taia cum spune Cristi, mai bine fa legaturile aferente la masina.
Poti monta si stecher de 13 si sa inghesui ambele fire in el, este varianta mai ieftina, dar nu renunta la firul gri. Cauta un electrician bun daca nu am legaturile facute pe masina si fa circuitele. Ai nevoie de ceva relee ,unul de comanda care sa decupleze frigiderul cand opresti motorul (se ia comnada de pe contact) si un releu care sa controleze incarcarea bateriei de pe rulota (aceasta ia curent de pe alternator si sa nu o omori). Sau exista varianta cu releu `inteligent`care face treaba toata, dar este mai scumpisor.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
mario_rr@yahoo.com