Eu am o autorulota construita pe o duba de 3.5t, un CAMPERVAN, come si dice in italiano., care au copiat si ei ceva de la ingleji. Fiti siguri ca impresiile mele sunt subiective, este strict parerea personala, raportata la nevoile mele actuale.
De ce prefer autorulota;
- se conduce relaxat, chiar si la viteze peste 125km/h.
- gabarit redus (avantaj in mers, dar mai ales la parcare)
- imi permit sa strabat orice oras aglomerat, pot sa parchez, ba chiar sa innoptez oriunde gasesc un loc de parcare.
- acces legal in zone restrictionate rulotelor (de exemplu unele plaje din Grecia).
- acces in zone in care nu cred ca m-as descurca cu rulota dupa mine, poate doar cu un 4x4 (o rulota incarcata impotmolita in noroi sau nisip nu se scoate tocmai usor, cu rulota ai unghiuri de atac si de degajare foarte mici).
- mi se pare ca am mobilitate maxima, pot sa strang calabalacul in cateva minute.
- nu are moarte (durata de viata mai lunga in comparatie cu rulota, care putrezeste in timp).
Ce nu-mi place la rulote:
- disconfort la conducere, viteza mica de deplasare, necesita atentie sporita, depasiri greoaie (de cele mai multe ori imposibile).
- grea, se umple cu tot felul de prostii inutile. oamenii sunt ca albinele: umplu orice spatiu liber...
- greu de parcat.
Ce avantaje vad la rulote:
- pret de achizitie, costuri de intretinere si taxe anuale mici (nu e nevoie de rovinieta si RCA, iar impozitul e infim).
- poti sa o lasi in camping si sa pleci cu masina haihui. (doar pentru cei care merg in camping. eu, spre exemplu, nu intru in camping si nu stau mai mult de 3-4 zile intr-un loc).
- mai mult spatiu interior, da o oarecare senzatie de confort. (totusi, eu prefer spatiul exterior...).
Oricare ar fi tipul mijlocului de transport, iesirea in natura este nepretuita. Drumuri line tuturor!
De ce prefer autorulota;
- se conduce relaxat, chiar si la viteze peste 125km/h.
- gabarit redus (avantaj in mers, dar mai ales la parcare)
- imi permit sa strabat orice oras aglomerat, pot sa parchez, ba chiar sa innoptez oriunde gasesc un loc de parcare.
- acces legal in zone restrictionate rulotelor (de exemplu unele plaje din Grecia).
- acces in zone in care nu cred ca m-as descurca cu rulota dupa mine, poate doar cu un 4x4 (o rulota incarcata impotmolita in noroi sau nisip nu se scoate tocmai usor, cu rulota ai unghiuri de atac si de degajare foarte mici).
- mi se pare ca am mobilitate maxima, pot sa strang calabalacul in cateva minute.
- nu are moarte (durata de viata mai lunga in comparatie cu rulota, care putrezeste in timp).
Ce nu-mi place la rulote:
- disconfort la conducere, viteza mica de deplasare, necesita atentie sporita, depasiri greoaie (de cele mai multe ori imposibile).
- grea, se umple cu tot felul de prostii inutile. oamenii sunt ca albinele: umplu orice spatiu liber...
- greu de parcat.
Ce avantaje vad la rulote:
- pret de achizitie, costuri de intretinere si taxe anuale mici (nu e nevoie de rovinieta si RCA, iar impozitul e infim).
- poti sa o lasi in camping si sa pleci cu masina haihui. (doar pentru cei care merg in camping. eu, spre exemplu, nu intru in camping si nu stau mai mult de 3-4 zile intr-un loc).
- mai mult spatiu interior, da o oarecare senzatie de confort. (totusi, eu prefer spatiul exterior...).
Oricare ar fi tipul mijlocului de transport, iesirea in natura este nepretuita. Drumuri line tuturor!
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...