Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CristiInformatii utile despre rotile/cauciucurile rulotei
#11
(Ultima modificare: 01-23-2017, 09:52 PM de catre: SERGHEIDIN.) -->
Mario,eu m-am uitat la gume cand am cumparat=o  si mi-a placut cand am vazut 2014 ...mi-a mai placut si stikerul  cu ITP-ul  olandezilor  marcat pe 2014 (posibil sa insemne ca urmatoarea revizie va fi pe 2014 sau ca atunci a fost facuta ..neimportant) .

    La RAR am fost cu actualele gume dar in carte mi-au trecut alta ,,inaltime" ..Am avut incredere evident in RAR si nu am tinut sa verific nimic in afara de corectitudinea datelor referitoare la tip,culoare si serie.

   Am comandat deja 175/65-14 C........m-a incadrez cu ele la greutate si indice viteza.Nu ma panichez eu  pentru atata lucru.Facem contestatie  si gata . Big Grin

Imi va arata kilometrajul la rulota 167 kmh in loc de 170 kmh ...mare scofala. :))
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#12
Oameni buni,in taloanele noi nu sunt trecute dimensiunile anvelopelor. Doar in carte. Deci ....  discutie inutila. Garcea e "out of discussion"
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
[-] Pentru aceasta postare, Marius Rotaru a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • SERGHEIDIN
Raspuns
#13
@SERGHEIDIN pana acum la cate rulote am facut RAR-ul au trecut ce aveau montat pe ele, nu exista o baza de date cu anvelope care echipeaza rulota. In talonul Olandez nu exista dimensiunea anvelopei care echipeaza rulota. La englezoaice nu exista nici talon deci nu au de unde lua datele. Daca la inmatriculare gumele erau 2014 cum ai reusit sa le uzezi in asa hal sa trebuiasca schimbate?
Un sfat care il dau tuturor este ca inainte sa semnezi ca primarul, sa citeasca raportul efectuat de cei de la RAR. Ai acest drept inainte sa semnezi sa vezi ce a scris sau constatat inginerul care se ocupa de acel dosar. Pana sa semnezi ai dreptul sa mai faci contestatie sau sa indrepti anumite lucruri. Dupa ce ai semnat, este ca in armata, tu ai strigat ura si ei sunt sefii.
La ce spune @MARIUS Rotaru nu pot aduce nici un comentariu ca nu am mai inmatriculat de multisor rulota sa am talon sa vad.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com

Raspuns
#14
Oameni buni, 
Ar trebui să clarificăm câteva aspecte.
Eu am stat doi ani să caut cauciucuri pentru că vreau să fiu în primul rând, în mintea mea, 

LINIȘTIT!

din punct de vedere tehnic.

Acesta este aspectul cel mai important pentru mine!!!!
Dacă vreți să mă fac și mai bine înțeles, eu consider/ cred că însuși producătorul are sau impune anumite „pretenții tehnice” față de produsul pe care l-a creeat! Este valabil și de bun simț ceea ce am scris până aici?

Altfel spus, noi trebuie să ne învârtim în jurul unor „accepțiuni tehnice” de care trebuie să ținem obligatoriu cont!

Numai așa vom putea fi toți „liniștiți”, corecți din punct de vedere tehnic.

@Mario , dă-mi voie să-ți dau un exemplu: 
anul trecut am înmatriculat o remorcă. 
Remorca avea toate cauciucurile la fel, nu ca rulota.
Vreau să-ți spun că mi-au trecut, în primul rând, dimensiunile cauciucurilor pe care le aveam deja montate pe remorcă. 

DAR, mi-au mai trecut și alte dimensiuni.

Off-topic:
Citește @Mario  topicul acesta:
http://www.despre-rulote.ro/Discutie-Am-...78#pid4978
Acest topic l-am deschis pentru a clarifica alte nelămuriri. Nu înțeleg de ce nu se dau legi clare în țara noastră.
Nu înțeleg de ce nu știu să răspundă la anumite întrebări/ neclarități, cei care lucrează strict în domeniu: LA RAR mi-au dat două răspunsuri diferite, în două zile diferite!!!!
Și părerile colegilor noștri sunt împărțite.

Revin la topicul nostru:
@Mario , lui @SERGHEIDIN i s-au tăiat cauciucurile, nu le-a uzat el.  
I-aș dori și lui și nouă tuturor să avem atât de mult timp și atât de mulți bani, încât să uzăm de moarte, în doi ani, cauciucurile!  Wink

@Marius Rotaru , eu am toate actele puse la un loc, în mapa mașinii. În momentul în care prezint Poliției/ polițistului actele mașinii, eu îi dau cartea de identitate, certificatul și asigurarea. 
La fel voi proceda, după caz, și cu remorca sau rulota. Nu am nimic de ascuns și nici nu vreau să fac acest lucru.
Problema este că EU VREAU SĂ FIU CORECT DIN TOATE PUNCELE DE VEDERE.

Nu vreau să am discuții/probleme cu Poliția. 

De aceea am întrebat mereu, ca să știu cum să evit orice discuție sau problemă suplimentară.

Tuturor o zi cât mai frumoasă!

Florin
[-] Pentru aceasta postare, Florin Smolnicki a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • SERGHEIDIN
Raspuns
#15
(Ultima modificare: 01-24-2017, 07:20 PM de catre: SERGHEIDIN.) -->
Mario,daca urmareai postarile vedeai despre ce este vorba.Schimbam in fiecare an cauciucurile .....la motocicleta....asta insemnand o decontare de 1400 lei anual.Dar sa platesc 800 lei pe 2 gume doar ca sa fie ,,ca in carte" .. pentru o rulota folosita maxim 20-30 zile pe an nu pot,nu vreau,refuz.
La rulota   si remorci politia   verifica profilul si in mod special daca este ,,C" in rest nu au treaba.Imi asum asa zise-le ,,riscuri" si incurajez si pe altii sa ,,faca sistemul".

Imi cer scuze pentru of-topic.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
[-] Pentru aceasta postare, SERGHEIDIN a primit Like de la 2 utilizatori
  • costica V., George
Raspuns
#16
Pai si la rulota poate fi anvelopa cu coeficient de sarcina sau `reinforced` care nu sunt `C` dar sunt pentru sarcina. Mai ales la rulotele usoare care vin din fabrica cu asa ceva.
Sa o luam in alta ordine de ideei, fiecare este liber sa monteze ce dimensiuni vrea pe rulota ca doar o face pe banii lui si la fel pe timpul lui.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com

Raspuns
#17
Da,dar in Ro,remorcile  de peste 750 kg si autoutilitarele musai sa aiba opinci ,,C" -cargo.Nu stiu prin regat dar in Germania toate remorcile,peridoc,rulote.....etc poarta C-uri.

In fine...o lungesc aiurea.S-a mai discutat la fel si vis a vis de obligativitatea efectuarii RCA-ului la remorci si rulote....Din pacate interpretam legea cum vrem noi nu cum este ea scrisa.Asta este.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#18
Poate preciza cineva unde e prevazuta obligativitatea cauciucurilor Cargo ptr remorci/ rulote peste 750 kg ?
Raspuns
#19
(Ultima modificare: 08-26-2017, 11:59 AM de catre: SERGHEIDIN.) -->
O sa caut reglementarea , buna intrebare :)).Ideea este ca producatorul mentioneaza pt un anumit vehicul cauciucuri tip C.De ce ? Pentru ca aceste cauciucuri sunt construite sa suporte o incarcare mult mai mare pe roata fata de cele normale si sunt folosite la auto comerciale (marfa ,transport calatori..etc..) si la remorci ,rulote cu o singura osie.Logic,o masina cu mma 2000 kg are 4 roti...fiecare siportand o imcarcare de 500 kg ..O rilota cu mma 1500kg foloseste doar doua roti acestea trebuind sa suporte minim 750 kg de caciula.De reguLa ce scrie in CI este sfant.Daca RAR-ul a bagat in carte gume normale ,eu zic sa-i pui niste C-uri care sa suporte MMA-ul rulotei.Daca ai C-uri pe o masina normala nu ai probleme la ITP sau rar atata timp cat respecti simensiunile...in schimb daca in carte ai C si tu ai normale vei fi respins la ITP + probleme in trafic cu politia ..ca sa nu mai vorbim de siguranta ta si a celor din jur.Poti gasi pe net tabele cu caracteristicile cauciucurilor tip C si a ccelor normale ..sunt diferente enorme.

Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk

http://www.anvelopeweb.ro/help/sarcina...informatii despre indicii de sarcina..etc.

Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#20
Dacă nu e obligatoriu în CI cred că ar trebui să te obligi singur pe criteriu de siguranță. Așa cum foarte bine amintește @SERGHEIDIN o greutate apropiată de a unui turism se sprijină numai pe 2 anvelope.
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 7 Vizitator(i)
STS Service