Forum Despre Rulote - Comunitatea rulotistilor amatori si cu chef de vorba!

Versiunea completă: instalare AC fix la autorulota
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2 3
Am vorbit si eu cu un coleg care monteaza aere conditionate si mi-a spus ca nu se poate modifica aerul conditionat mobil sa-l punem culcat. Deci se elimina aceasta varianta.
Cel mai bun/ieftin AC pt rulota  ramane cel fix cu split  (cu inverter,silentios..etc ...un 12000 btu).cel dedicat este nesimtit de scump si ma indoiesc de faptul ca in clima noastra (Grecia..etc ) in august face atmosfera intr-o rulota la soare mai mult ,,decat suportabila" .
    Este adevarat ca pe malul marii daca bate vantul este ok...am spus ok nu BINE.Este ok daca stai ca molusca si nu faci nici cel mai mic efort ...iar mie imi place al dracului sa fac ,,efort".

In felul asta mi-am montat eu AC-ul.Adevarat ,suntem 2 persoane.
[Imagine: 20180805-132214.jpg]

roll d20 online
[Imagine: 20180805-133604.jpg]
[Imagine: 20180805-133621-001.jpg]
[Imagine: 20180805-133709.jpg]
(03-13-2019, 08:58 PM)SERGHEIDIN A scris: [ -> ]Cel mai bun/ieftin AC pt rulota  ramane cel fix cu split  (cu inverter,silentios..etc ...un 12000 btu).cel dedicat este nesimtit de scump si ma indoiesc de faptul ca in clima noastra (Grecia..etc ) in august face atmosfera intr-o rulota la soare mai mult ,,decat suportabila" .
    Este adevarat ca pe malul marii daca bate vantul este ok...am spus ok nu BINE.Este ok daca stai ca molusca si nu faci nici cel mai mic efort ...iar mie imi place al dracului sa fac ,,efort".

In felul asta mi-am montat eu AC-ul.Adevarat ,suntem 2 persoane.
[Imagine: 20180805-132214.jpg]

roll d20 online

[Imagine: 20180805-133709.jpg]
Exact la modelul asta de aerisere ma uitam si eu astazi  Smile , cautam ceva care sa nu obtureze jetul de aer (gen plasa si etc). Sunt retractabile lamelele , ori sunt actionate manual la nevoie?
Nu au nici un mecanism,sunt ,,gravitationale".Stau inchise cand AC-ul este oprit si sunt ridicate de aerul evacuat foate usor.In mers nu ,,flutura" .La interior am un capac  de 110 mm de la instalatiile sanitare .Il pun iarna cand dau Ac-ul jos din rulota pentru a evita o eventuala neplacere (nu poti sti).

Am ales cea mai ieftina varianta...exista si cu blocare ...etc ..
(03-13-2019, 09:14 PM)SERGHEIDIN A scris: [ -> ]Nu au nici un mecanism,sunt ,,gravitationale".Stau inchise cand AC-ul este oprit si sunt ridicate de aerul evacuat foate usor.In mers nu ,,flutura" .La interior am un capac  de 110 mm de la instalatiile sanitare .Il pun iarna cand dau Ac-ul jos din rulota pentru a evita o eventuala neplacere (nu poti sti).
Super , multam de informatie!
Salutare. 
gata, am realizat instalatia. compresorul si condensorul instalate in compartimentul motor (poza1  dar poza nu e facuta in stadiul final, mai lipsesc 4 ventilatoare montate pe condensor.) iar vaporizatorul instalat sub bacheta . Am  mai adaugat o incinta pentru a directiona aerul catre ventilator, izolata termic cu armaflex de 19 mm printata la imprimanta care are si o drena pentru a scurge condensul  trasa afara prin podea, un ventilator cu 2 trepte de 180 mc/h cu 300 Pa presiune de refulare care functioneaza in serie cu ventilatorul de la webasto. 

sistemul a  fost pus in functiune si pe vaporizator  diferenta de temperatura a fost de 18 grade, 15 grade in autorulota si -3grade pe refularea ventilatorului.  Pornirea si oprirea compresorului este comandata de un termostat plasat pe iesirea de la vaporizator ( asa era confiurat aparatul)
De functionat functioneaza . Acu ramane sa vina caldura sa vad si cat e de eficient. 
Intradevar, asa cum mentiona cineva aerul rece e greu , iar prizele de aer ar trebui plasate sus. Am posibilitatea de a modifica ceva pe aici dar intai sa ma asigur ca sistemul functioneaza si dupa umblu la partea de eficientizare. 

concedii placute 

Adrian 
[Imagine: 20190313-151233.jpg]


[Imagine: 20190313-151246-1.jpg]
 

[Imagine: 20190218-142457.jpg]
[Imagine: 20190313-151226-1.jpg]
Hmm..in compartimentul motor este cam inghesuiala.Aerul care raceste radiatorul ala va trebui sa iasa pe undeva ....mai usor.Nu trebuie sa se ,,invarteasca" de nebun prin compartimentul motor.
     Va trebui sa astepti cateva ore pana se raceste motorul ca sa poti beneficia de AC.
In mers sigur nu va functiona la temp din compartiment.
Pagini: 1 2 3