In timp iti vei schimba sigur masina, daca te prinde puternic microbul.
Rulotismul e o pasiune, un mode de viata, un mode de a petrece timp cu prietenii, un mod de a invata... daca iti place modul asta, vei investi in masina/rulota/etc...
(07-27-2017, 09:22 AM)Cristi A scris: [ -> ]In timp iti vei schimba sigur masina, daca te prinde puternic microbul.
Rulotismul e o pasiune, un mode de viata, un mode de a petrece timp cu prietenii, un mod de a invata... daca iti place modul asta, vei investi in masina/rulota/etc...
Sper. Eu vizual (nu am avut si nu am mers intr-o rulota niciodata) sunt foarte pasionat. De exemplu, cand mergeam in camping la mare, cu cortul (Camping S din Navodari) ramneam zeci de minute ca sa admir si sa studiez rulotele/autorulotele. Ceilalti mergeau la plaja fara mine.
Imi place foarte mult ce am gasit aici pe forum si imi place ca se fac intalniri intre rulotisti.
Pentru mine, incepator fiind si neavand prieteni care au rulota, este benefic sa stiu ca daca vreau sa ies cu rulota este destul de posibil sa gasesc pe cineva care vrea sa mearga impreuna.
Vezi mai bine un Mondeo are mult mai multa putere si consum cam la fel. Al sotiei trage 1800 kg cu motor de 2 litri. Este estate poate are ceva mai multa greutate decat o berlina dar este ok.
(07-27-2017, 09:38 AM)Mario A scris: [ -> ]Vezi mai bine un Mondeo are mult mai multa putere si consum cam la fel. Al sotiei trage 1800 kg cu motor de 2 litri. Este estate poate are ceva mai multa greutate decat o berlina dar este ok.
Da, este adevarat.
Pe mine ma intereseaza sa stiu daca acest motor de 1,8 diesel trage bine sau sau se chinuie cu o rulota sa zicem de maxim 1100 kg.
Ca sa explic. Ca sa iau acest ford nu trebuie sa mai dau nimic diferenta si banii pe care ii am pusi deoarte i-as putea investi intr-o rulota mai noua. Daca ma apuc sa dau bani in plus pe masina, iau din banii de rulota .
In acelasi timp nu vreau sa am o masina care sa nu fie in stare sa traga o rulota de 1100 kg (sau pe acolo).
De aceea mai intai vreau sa ma interesez despre acest motor (1,8 diesel) in mod special. Daca aflu ca nu este asa de potent, ma reorientez.
Eu zic ca depinde și unde vrei sa mergi cu rulota în funcție de drum forțezi mai mult sau mai puțin masina.
Eu am un l200 din 2007 și un tucson tot din 2007 iaR rulota are 1100.
Când plec cu tucson ul , deși este 4x4 permanent motor de 2000 cu cip (are cred ca 160 cai) și ies de pe asfalt se vede clar diferenta. Acum sa nu te aștepți ca cu o rulota după tine vei omora masina , o lași mai încet și totul va fi bine.
Eu unu asi merge numai cu l200 dar am o mica problema ca are mma 2850 si rulota 1100 iar cu permis B nu prea pot
Ideal pentru mine ar fi sa pot merge peste tot cu ea. La munte, la mare. In afara nu stiu daca am sa ajung, nu este in plan.
Nu ma gandesc ca am sa omor masina dar nici nu 60-70 km/h nu as vrea sa merg la drum intins. Macar un 90km/h.
Florin, daca iesi de pe asfalt, nu ai sa o faci cu rulota. E clar ca e diferenta mare intre cele doua masini. Una e utilaj, alta ... nu!
(07-27-2017, 08:27 AM)btoader22 A scris: [ -> ]un ford focus cu motor de 1.8 diesel. Are 90 Cp si 200Nm, la o turatie destul de joasa (pentru ca este diesel).
[...] Are cineva o masina asemanatoare si imi poate spune daca face fata tractarii unei rulote de maxim 1100 kg ? Eu sper sa gasesc o rulota care sa aiba MMA 1100, si sa adaposteasca 4 persoane.
Eu trag MMA 1100 cu un Astra J combi (foarte greu el insusi) de 1700 cm3, 110 CP si 280 Nm, in conditii decente.
Nu fac minunatii si este o aventura sa depasesc un TIR, dar asta se intampla si la case mai mari.
Cred ca cei 280 Nm sunt cei mai importanti.
Si cam la fel de important, dar mai dificil, e sa gasesti rulota de 4 pers la MMA 1100.
Cu siguranta cuplul este cel mai important.
Am gasit cateva rulote cu MMA 1100-1150. Destul de incapatoare pt 4 persoane. Noi acum suntem 2 plus un flacau de 11 luni, care oricum doarme cu noi in pat. As putea, pentru moment, sa iau una mai mica si sa incep sa ies cu ea. Asta este cel mai important.
În 2007 mi -am cumpărat prima (și ultima) mea masina noua.
A fost un Fiat doblo family motor 1300 multi jet 85 cai.
Cu el am urcat pe la Ciunget in sus către Petrimanu cu o rulota nemtoaica cu doua dormitoare ( nu mai știu ce greutate avea) .
Fiatul s-a comportat excepțional având în vedere ca drumul este forestier pe marginea unui rau. Ca sa fie treaba treaba peste noapte a nins intens fiind forțat sa plec la prima ora către casa. Am ajuns cu bine și întregi acasă
.
Acum 3 saptaman am fost la obârșia lotrului cu tucson ul și pot zice ca am fost un pic dezamăgit la urcare de mașinuța. Mă așteptam să poată mai mult.
Eu zic ca cu orice masina tragi după tine rulota dar trebuie sa ai răbdare
.