11-21-2016, 07:20 PM
Imi revine onoarea de a inaugura aceasta rubrica cu ,cred eu ,un proiect unic in Romania.
Conversia unei platforme multirol folosita de mai bine de 20 de ani in utilizari speciale(inclusiv armata si politie)cu performante de invidiat.
De ce tocmai IVECO 40-10 4X4 si nu altceva - in fond nu este singura duba 4x4?
Argumente:
- cea mai mica lungime(usurinta abordare ravene)
- garda la sol mare
- transmisie 4x4 total manuala
- diferential blocabil spate -standard- manual
- mrl- uri fata manuale
- motor -distributie lant
- lipsa calculatoare control motor si senzori
- pompa injectie si injectoare mecanice
Mai pe scurt un fier care a facut cu succes expeditii din desert la pol!
Lansez o provocare fiecarui membru al acestei comunitati care considera ca are de adus o contributie de valoare in :
Conversie IVECO DAILY 40-10 4X4 in vehicul de expeditie.
As dori sa mentionez ca masina pentru inceput va fi folosita in tara (all season), pentru ture si expeditii de scurta, sau lunga durata.
In sensul acesta, as aprecia interventii punctuale, dupa ce se citesc tema si caracteristicile proiectului.
Sa incepem ,deci:
Faza 1 - Inmatricularea
In prezent este neimatriculata,provenienta Luxemburg,autoutilitara 2 locuri
Ce se doreste:inca 3 locuri(ideal inca unul in fata si o bancheta cu 2 locuri - randul urmator)
Variante:- in tara -mers la o firma specializata(carosier!) si efectuarea operatiunii -poate stie cineva ceva costuri ?
- dupa , se poate incepe amenajarea ca si autorulota si inmatricularea ulterioara ca si autorulota
- amenajarea se poate face si dupa inmatriculare(initial ca utilitara) si ulterior omologare ca si autorulota
- Bulgaria pe firma proprie - rog info ?
Faza 2 - Amenajarea
Cerinte (rog citire inainte de propuneri):
- 5 locuri de dormit(!)- pot fi obtinute si prin rabatare banchete/scaune;
- aragaz 2 ochiuri;
- chiuveta apa calda/rece;
- wc cu golire exterioara;
- frigider cu compresor la 12 v(peste 40 l);
- incalzire stationara exista (webasto thermo top E si eberspracher Airtronic);
- masa cu acces minim 4 persoane;
- cadita dus;
- dus exterior;
- atac/mufa gratar gaz exterior;
- panou/ri solar/e - max 2 buc(max 300 w);
- invertor;
- dulapuri/spatii depozitare;
- scara acces plafon;
- relocare roata rezerva pe un suport pe bara spate;
- proiectoare LED iluminare exterioara;
- iluminare interioara pe LED;
- dimensiuni interioare aproximative(pana la scaunul soferului) :L - 2530 mm l - 1800 mm ; H - 1850 mm;
- trapa mare plafon cu ventilatie.
P.S.: dotarea de la care se porneste conversia este detaliata in topicul de prezentare al masinii
- cerintele de mai sus reprezinta dotari minime,pt restul accept propuneri inteligente si mai ales practice
- bugetul este unul limitat (se admit si dotari second hand !)
Atasez si lista de cumparaturi:
- wc cu cap rotativ - poate fi si second hand;
- frigider cu compresor la 12v - capacitate peste 40 l - poate fi si second hand;
- aragaz 2 ochiuri+chiuveta - corp comun - dimensiunea cea mai mica-inclusiv second hand;
- panouri solare min 100w -2 buc + releu incarcare;
- trapa cu ventilatie
Conversia unei platforme multirol folosita de mai bine de 20 de ani in utilizari speciale(inclusiv armata si politie)cu performante de invidiat.
De ce tocmai IVECO 40-10 4X4 si nu altceva - in fond nu este singura duba 4x4?
Argumente:
- cea mai mica lungime(usurinta abordare ravene)
- garda la sol mare
- transmisie 4x4 total manuala
- diferential blocabil spate -standard- manual
- mrl- uri fata manuale
- motor -distributie lant
- lipsa calculatoare control motor si senzori
- pompa injectie si injectoare mecanice
Mai pe scurt un fier care a facut cu succes expeditii din desert la pol!
Lansez o provocare fiecarui membru al acestei comunitati care considera ca are de adus o contributie de valoare in :
Conversie IVECO DAILY 40-10 4X4 in vehicul de expeditie.
As dori sa mentionez ca masina pentru inceput va fi folosita in tara (all season), pentru ture si expeditii de scurta, sau lunga durata.
In sensul acesta, as aprecia interventii punctuale, dupa ce se citesc tema si caracteristicile proiectului.
Sa incepem ,deci:
Faza 1 - Inmatricularea
In prezent este neimatriculata,provenienta Luxemburg,autoutilitara 2 locuri
Ce se doreste:inca 3 locuri(ideal inca unul in fata si o bancheta cu 2 locuri - randul urmator)
Variante:- in tara -mers la o firma specializata(carosier!) si efectuarea operatiunii -poate stie cineva ceva costuri ?
- dupa , se poate incepe amenajarea ca si autorulota si inmatricularea ulterioara ca si autorulota
- amenajarea se poate face si dupa inmatriculare(initial ca utilitara) si ulterior omologare ca si autorulota
- Bulgaria pe firma proprie - rog info ?
Faza 2 - Amenajarea
Cerinte (rog citire inainte de propuneri):
- 5 locuri de dormit(!)- pot fi obtinute si prin rabatare banchete/scaune;
- aragaz 2 ochiuri;
- chiuveta apa calda/rece;
- wc cu golire exterioara;
- frigider cu compresor la 12 v(peste 40 l);
- incalzire stationara exista (webasto thermo top E si eberspracher Airtronic);
- masa cu acces minim 4 persoane;
- cadita dus;
- dus exterior;
- atac/mufa gratar gaz exterior;
- panou/ri solar/e - max 2 buc(max 300 w);
- invertor;
- dulapuri/spatii depozitare;
- scara acces plafon;
- relocare roata rezerva pe un suport pe bara spate;
- proiectoare LED iluminare exterioara;
- iluminare interioara pe LED;
- dimensiuni interioare aproximative(pana la scaunul soferului) :L - 2530 mm l - 1800 mm ; H - 1850 mm;
- trapa mare plafon cu ventilatie.
P.S.: dotarea de la care se porneste conversia este detaliata in topicul de prezentare al masinii
- cerintele de mai sus reprezinta dotari minime,pt restul accept propuneri inteligente si mai ales practice
- bugetul este unul limitat (se admit si dotari second hand !)
Atasez si lista de cumparaturi:
- wc cu cap rotativ - poate fi si second hand;
- frigider cu compresor la 12v - capacitate peste 40 l - poate fi si second hand;
- aragaz 2 ochiuri+chiuveta - corp comun - dimensiunea cea mai mica-inclusiv second hand;
- panouri solare min 100w -2 buc + releu incarcare;
- trapa cu ventilatie