Forum Despre Rulote - Comunitatea rulotistilor amatori si cu chef de vorba!

Versiunea completă: Probleme sasiu
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Se poate suda sasiul rulotei sau exista ala metoda de remediere a fisurii din poza ?
Multumesc.
[Imagine: MMqC5YLl.jpg]
[Imagine: SoQiXHCl.jpg]
Nituire, da sudură e mai buna. Daca folosesti sudura cu placa interioara exterioar de întărire e si mai buna.
Oricum sa l dai la cineva cine stie bine sa suedeze la Mig nu la electrod

Send form Samsung using Tapatalk.
Sudura , de preferat autogen daca gasiti , electric va fisura din nou langa sudura .
Asta este boala grea la sasiele BPW, se poate suda cu argon daca poti pune si o intaritura cu placa si fixare cu surubutri sau nituri peste ar fi si mai ok.Prima data dai axa  jos sa poti lucra. Vezi sa nu fie si in partea de sus.
Sasiul este AL-KO. Multumesc de indicatii.Sunt doua variante: 1.-sudura cu argon si intarire si 2.-schimbare elementul fisurat din sasiu avand in vedere ca acesta este demontabil..
Sa vedem ce spune meseriasul in sudura.
Pentru Ploiesti aveti varianta urmatoare:0731 895 724,Cristi-Execut sudura argon la domiciliu meu sau al clientului.sudez sau repar orice,nu sudez im aluminiu.Sudura argon
Meseriasul care vinde un serviciu spune clar ca serviciul lui este cel mai bun . Tehnic vorbind sudura electrica  ( fie cu electrod , fie cu argon ) incalzeste doar local materialul si il decaleste , existand riscul de a apare fisuri imediat langa banda se sudura , in timp ce sudura autogen incalzeste materialul pe o suprafata mai mare si astfel nu mai apar tensiunile in materialul sudat datorita caliri materialului in banda de sudura in timp ce langa banda de sudura este elastic .

Ma rog , lucrurile astea le poate explica mai bine un profesionist in materie de sudura , nu un meserias .

Pentru inlocuirea respectivului segment incercati la Knott .

http://www.knott.ro/
(10-19-2016, 08:59 AM)Ciprian Rosca A scris: [ -> ]Sasiul este AL-KO. Multumesc de indicatii.Sunt doua variante: 1.-sudura cu argon si intarire si 2.-schimbare elementul fisurat din sasiu avand in vedere ca acesta este demontabil..
Sa vedem ce spune meseriasul in sudura.
Pentru Ploiesti aveti varianta urmatoare:0731 895 724,Cristi-Execut sudura argon la domiciliu meu sau al clientului.sudez sau repar orice,nu sudez im aluminiu.Sudura argon

Pai daca elementul este demontabil nu este clar ca trebuie inlocuit ?
Nu ma brigeb, dar am mai umblat cu suduri in ultima vreme pe diverse agregate pe care le repar sau construiesc pe bani buni.

Eu cred ca trebuie o sudura pe crapatura ca sa nu plece mai departe.
O placa de adaos care se sudeaza in alte zone, nu pe ruptura, care va conferi rezistenta.

Daca nu e inox, sudura in argon e degeaba - as crede ca acela este otel-carbon galvanizat/zincat, care se sudeaza normal - electric sau autogen, cum vrea Doru.
Oricum zona sudata trebuie tratata cu atentie, este susceptibila de coroziune in timp.
Sudurile nu sunt permise pe sasiu. Nu sunt acceptate de RAR si cred ca nici ITP-ul nu poate fi prelungit la depistarea sudurii. Si la masini este exact acelasi lucru cu depistarea sudurilor pe lonjeroane. Rezolvarea este inlocuirea. Exista importator Alko la Deva, se da jos , se comanda si se schimba. Sudura poate trece cu vederea la innoirea ITP-ului si sa ai noroc sau dai din urechi daca observa...sau nu !