Nu inteleg de ce toti recomanda c uri. Ok, din motive de siguranta. Dar daca am MMA 1050, greutate rulota incarcata pe la 1000, cauciucuri de sarcina 580×2=1160 ....
In carte am trecute gume normale, nu e specificat C.
Nu inteleg de ce sa dau de 3 ori mai multi bani. Exceptand-eventuala ?- siguranta. Cat despre siguranta ... oare poate garanta CINEVA ca daca am C uri nu patesc nimic niciodata ? Nu prea cred ...
Dacă nu înțelegi, mergi în continuare cu alea.
L.E. Ai anvelope cu indice de greutate 89?
George, alegerea cauciucurilor iti este 100% lasata tie. Daca vrei sa pui C-uri, sau nu, daca vreis a mergi cu ele uzate, sau nu, etc... Cine iti recomanda, iti recomanda din motive de siguranta rutiera, atat pentru tine cat si pentru cei din jur. Alegerea, asa cum spuneam, e a ta!
George ...la mma-ul tabu poti folosi cauciucuri cu indice de sarcina de la 86 in sus.Chestia cu ,,de 3 ori mai scumpe " este exagerata.Eu am gume cu indice 88 pt mma 1050...pt ca asta am gasit ,iar pretul a fost parca .. 200 lei /bucata.Asta am gasit.Daca te iei dupa cei se la rar cu ce au scris in carte ajungi la nebuni.Mie mi-au gresit dimensiunea gumelor.Mi-au trecut o dimensiune imposibil de gasit dar am pus ceva apropiat,compatibil si ,,C".Cei de la itp mi-au apus ca la remorci exista o plaja mai mare la cauciucuri ca dimensiune pt ca nu modifica viteza vehiculului ca la auto.Totul este sa nu fie subdimensionate.
Iti pare mare investitia?
Ai vazut vreodata cam ce ramane in urma unei explozii a cauciucului la o rulota....jale..contraaripa,structura....iti face belele mari.
Treaba ta.Bani tai...DAR nu este pacat pentru 200 lei in plus sa strici vacanta familiei?
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
(08-27-2017, 08:52 AM)SERGHEIDIN A scris: [ -> ]George ...la mma-ul tabu poti folosi cauciucuri cu indice de sarcina de la 86 in sus.Chestia cu ,,de 3 ori mai scumpe " este exagerata.Eu am gume cu indice 88 pt mma 1050...pt ca asta am gasit ,iar pretul a fost parca .. 200 lei /bucata.Asta am gasit.Daca te iei dupa cei se la rar cu ce au scris in carte ajungi la nebuni.Mie mi-au gresit dimensiunea gumelor.Mi-au trecut o dimensiune imposibil de gasit dar am pus ceva apropiat,compatibil si ,,C".Cei de la itp mi-au apus ca la remorci exista o plaja mai mare la cauciucuri ca dimensiune pt ca nu modifica viteza vehiculului ca la auto.Totul este sa nu fie subdimensionate.
Iti pare mare investitia?
Ai vazut vreodata cam ce ramane in urma unei explozii a cauciucului la o rulota....jale..contraaripa,structura....iti face belele mari.
Treaba ta.Bani tai...DAR nu este pacat pentru 200 lei in plus sa strici vacanta familiei?
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Rulota mea e ca a ta, de pare. MMA ul e la fel. In carte sunt trecute 168/80 R13
83T eu avand de la cumparare unele noi noute 175/70R14
88T (au fost trecute si astea in carte). Nu am gasit niciunde informatii despre sarcina C-urilor. Pana nu ma dumiresc, nu am de ce sa le schimb. Merg incet si cu Dzeu inainte. Pana la urma-
ma repet- nici cu C uri nu am nici o garantie.
PS: Poate-mi trimiteti si mie un link cu ceva caracteristici pentru C uri ...
Indice 83 inseamna 470 kg maxim admis pe roata.Asta inseamna 950 kg,maxim ce pot duce doua gume un suguranta....T-ul este indice de viteza.Ti-au gresit datele baietii,,destepti" de la RAR.Gasesti mai sus un link pus de mine cu tabelul cu indicii de greutate si de viteze +informatii privitoare la cauciucuri.
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
(08-27-2017, 10:43 AM)SERGHEIDIN A scris: [ -> ]Indice 83 inseamna 470 kg maxim admis pe roata.Asta inseamna 950 kg,maxim ce pot duce doua gume un suguranta....T-ul este indice de viteza.Ti-au gresit datele baietii,,destepti" de la RAR.Gasesti mai sus un link pus de mine cu tabelul cu indicii de greutate si de viteze +informatii privitoare la cauciucuri.
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Nu prea conteaza ce au scris baietii acolo ... mai jos sunt specificate anvelopele cu care era incaltata atunci : "alte anvelope : 175/70R14 88T"
Pana la urma ara cineva specificatii referitoare la "commercial tyre" sau insistam doar pe recomandari gen "asa e bine" ?
Am obosit,sincer
.
De la o anumita sarcina suportata de un cauciuc apare si celebrul C care este fabricat putin altfel fata de cele ,,normale" .
Acum pe tine ce anume te intereseaza? Daca ai probleme cu politia pt ca ai pe rulota cauciucuri sub-dimensionate ? Daca prezinta siguranta in exploatare gumele pe care le ai acum ?
Stii ca nu exista nici o lege care sa interzica ,,iluminarea gurii rezervorului de benzina cu flacara deschisa pentru a vedea nivelul benzinei" ?
Legat de legislatia privitoare la ,,C"-uri.....nici nu ma mai obosesc sa caut.Sincer,nu vad rostul.
Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk