02-11-2016, 02:38 PM
La punerea in circulatie a rulotei pe drumurile patriei o minima verificare nu-i strica.
Pentru a preveni o eventuala gripare a rulmentului/lor ceeace la viteza mare este aproape catastrofica (situatia) cat si verificarea franelor si foarte important egalitatea fortelor de franare pe roti, altfel face ca frana sa tina mai mult pe o roata si astfel se ajunge in situatii periculoase atat pentru noi cat si pentru partenerii de trafic.
Asa ca am dus-o la service pentru verificare, mai ales ca mi se parea ca "scartaie" in momentul franarii.
Am dat mecanicului sa verifice urmatoarele:
- starea rulmentilor si gradul de ungere al lor,
- starea saborilor de frana,
- starea amortizorului de protap,
- starea si verificarea macar vizuala a amortizoarelor,
- starea cuplajului la frana "de mana" si a tijelor.
si aici aveti schema sistemului de franare
Pentru a preveni o eventuala gripare a rulmentului/lor ceeace la viteza mare este aproape catastrofica (situatia) cat si verificarea franelor si foarte important egalitatea fortelor de franare pe roti, altfel face ca frana sa tina mai mult pe o roata si astfel se ajunge in situatii periculoase atat pentru noi cat si pentru partenerii de trafic.
Asa ca am dus-o la service pentru verificare, mai ales ca mi se parea ca "scartaie" in momentul franarii.
Am dat mecanicului sa verifice urmatoarele:
- starea rulmentilor si gradul de ungere al lor,
- starea saborilor de frana,
- starea amortizorului de protap,
- starea si verificarea macar vizuala a amortizoarelor,
- starea cuplajului la frana "de mana" si a tijelor.
si aici aveti schema sistemului de franare