Multumim mult pentru descriere si poze.. A iesit super ... Sa nu-ti para rau de banii cheltuiți, te vei bucura din plin de investiție .. Ai perfecta dreptate cu pensia ,trebuie sa te bucuri cand esti tânăr ( oarecum ) si poți, degeaba ai Ferrari la 80 de ani ,daca la 20 -30 aveai doar bicicleta si nu aveai bani de-o înghețată! Felicitări ptr ce a iesit , știu pe pielea mea ce înseamnă o conversie, câtă inspirație și câtă transpirație e acolo ! Spor !
Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
Gata si panoul.Acum sa prind doua ore cu soare sa-l arunc pe masina.Prinderea va fi cu coltare metalice ,cate doua pe lungime si cate unul pe latime ,la mijloc.In plafonul masinii ,,piulite nituibile de 6 mm " .Stiu,gauresc plafonul ...ei si ?!! Pot folosi prinderile pt portbagaj sau pot fi izolate .Nu stiu de ce am impresia ca ma impinge timpul de la spate ! Sa fie nerabdare ,sa fie ...nu stiu .Am doua operatiuni importante si de finete : montarea geamului lateral (vreau sa o fac eu cu manutele mele ) si montajul panoului fotovoltaic.
517 lei cu 20 m de cablu (10 si 10 ).
Si eu am pus panoul tot cu colțar metalice ,dar nu am fost asa ,,dotat " cu clește de nituit piulite
Am băgat autoforante scurte ,dar înainte am dat cu Sika 11FC pe tabla si dupa ,peste șuruburi. Am pus unul de 100 w ,dar am lăsat loc de încă unul lângă, daca o fi nevoie
Nu am vrut portbagaj. Vezi ce soluție adopți ptr terasa ,saptamana trecuta ,ia dat-o vântul unui amic peste plafon ,si sa cam ,,șifonat " Eu am prins cu autoforante șină de rulota ptr cort si montez cort inchis .E un San Antonia de la Obelink (200€) , trebuie min 3m de sina, si pot deschide ușa glisanta in interior .Are doar o țeavă diagonală, si sfori pe colțuri, totul într-o geantă de voiaj de 8 kg
Spor !
Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
Pt imnustore sau Fiama nu am bani...si consider ca pretul este exagerat .Buna ideea cu sina de cort
.Eu ma gandeam la 2 -3 magneti de putere si o panza simpla+ 2 bete.Nu stau mult intr-un loc ,asa ca un cort nu intra in planurile mele.O sa incerc varianta cu sina de rulota ,este mult mai practica.Multzam mult.
Piulitele nituibile se pot fixa si fara cleste ...o saiba si doua piulite si gata ,ai ,,nituit " piesa.
Tare pontul cu 2 piulite
Spor !
Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
Cand nu gandesti pasii,profesional,descoperi ca ai sarit etape care iti dau de furca incercand sa le rezolvi ,,dupa".
Usa laterala ,trebuia izolata si lambrisata INAINTE DE MONTAREA DULAPULUI DE BUCATARIE.
Acum m-am cam chinuit dar norocul meu ca exista ,,surubelnite la 90 grade " care iti permit lucrul in spatii de 6-7 cm .Ce sa-i faci,omul cat traieste , invata ...sau ramane tot prost .
Treaba cu ,,piulitele " din graba am zapacit-o : ai nevoie de un surub,o saiba si o piulita...dar oricum ai inteles cum se procedeaza .
GATA.Am terminat.Azi am montat geamul pe usa glisanta.A mers relativ usor dupa o scurta documentare si ceva informatii vitale obtinute de la cei care deja au trecut printr-o conversie.Apoi ,spre seara am zis sa eliberez camera si am urcat si panoul fotovoltaic pe masina.Dupa 45 minute,4 piulite nituibile,Sika din belsug,cutie de trecere...si chin mare cu niste mufe (livrate gresit) am terminat si treaba asta.Maine leg firele la invertor si gata ...pun aspiratorul si astept primul sfarsit de saptamana fara ploi.
Am spart gheata.Sambata si duminica am fost pe malul marii,mai precis ,intr-o parcare intre Lacul Neptun si mare.A fost un vis.Usor de condus,de manevrat...comoda,RACOROASA.In rulota nu puteam sta in un soare cu toate geamurile deschise.In masina usa deschisa un pic,trapele deschise...tocmai bine.
In concluzie: o conversie (sau campervan,autorulota) merita banii,merita munca.NU ma voi mai intoarce la rulota never.Plus de asta ,am terminat cu iesirile ,,off",mai explicit : daca nu am drum bun ,nu ma intereseaza.Iesirile de 2 zile intr-yn loc sunt ideale (pentru mine) ,asta va fi noua politica .Vineri seara sunt iar pe drum spre mare (seara gasesti locuri bune in parcari ...platite sau free).
Bravo ,mai ai de pus colantul pe exterior
Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
Nu mai pun colant ....Proiectez grafica pe masina cu un proiector si il fac cu marker negru permanent de 12 mm .Cand va da semne de ,,oboseala" ,il refac ...cu marker sau vopsea.?.La cat este de subtire linia de colant ,in scurt timp aceasta se va scoroji conform spuselor unui baiat care stie cu ce se mananca colantarea.Si costuri de 800-1200 lei ....prefer sa ii toc pe motorina.