Mesaje: 276
Topicuri: 20
Likeuri Primite:
184 in 110 posts
Likeuri Trimise: 699
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Fagaras
Masina: VW Touran 2.0 140 CP
Tip Rulota: Lunar Chateau 500
Sex: M
Domnilor,
Mi-a trecut prin cerebel sa fac chiptunning la masina.
Asadar se da un VW Touran 2.0 TDI 103 KW / 140 HP cuplu 320, care dupa rescrierea ECU va avea 136 KW / 170 HP cuplu 410.
Astept sfaturile si parerile voastre despre asta.
Multumesc
dorubarsan@yahoo.com
Mesaje: 2,524
Topicuri: 269
Likeuri Primite:
1,306 in 844 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Bun subiect de discutie, si eu vreau sa stiu ce inseamna chiptuningul asta, ce face, cum ajuta, care sunt partile contra.
Asteptam priceputi in ale masinilor!
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 119
Topicuri: 4
Likeuri Primite:
45 in 32 posts
Likeuri Trimise: 30
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
4
Localitate: Voluntari
Tip Rulota: Hobby 495
Sex: Nu spun
Parerile sunt impartite. Dar cel mai mult conteaza cum vei folosi masina apoi, caci cel mai mult vor suferi turbina si ambreajul. Daca nu esti fan liniute sa ii dai scart si te vei folosi de noul cuplu doar in depasiri nu vei avea probleme majore, la fel si cu turbina nu va trebui sa cazi prada cuplului disponibil la tuartii joase si sa intrii in depasiri dand talpa de la 1500 de ture cu rulota in spate.
Mesaje: 119
Topicuri: 4
Likeuri Primite:
45 in 32 posts
Likeuri Trimise: 30
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
4
Localitate: Voluntari
Tip Rulota: Hobby 495
Sex: Nu spun
Cuplul nu te va ajuta la Tuzla garantat. Si eu am patit-o acolo. Cu treapta 1 ai destul cuplu si acum. Acolo pierzi aderenta pe fata din cauza apasarii pe carlig . Multumesc tot lui Ciprian pt ajutor.
Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite:
456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
Reiau un pic ce am povestit pe chat.
Am vrut sa-mi fac cip tuning la Ford, benzina 1.6 @ 105 CP, chiar la un service Ford unde il cunosc bine pe director.
Omul mi-a spus ca arunc banii pt ca:
- Caii mi-i da la turatie mare si putini si mai mult pe hartie
- Creste consumul, se poate supraincalzi motorul
Variantele pe care mi l-ea dat pt a face ceva real:
- Ieftin, pus filtru si toba sport (cativa cai, dar care cica s-ar simti)
- Scump dar eficient, schimbat distributie (axele cu came) + cip tuning (si as fi otinut 30 CP)
Numai sms la 0728.116.868
Pentru aceasta postare, George a primit Likeuri de la 1 utilizator1 utilizator Likeuri George's post
• costica V.
Mesaje: 261
Topicuri: 17
Likeuri Primite:
201 in 121 posts
Likeuri Trimise: 67
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti
Masina: Renault Grand Scenic
Tip Rulota: Swift Freestyle 470
Sex: Nu spun
Cea mai ieftina varianta este un soft , partea cu filtrul o consider daunatoare (daca nu este masina de firma ) iar cu esapamentul bani multi - rezultate nesemnificative , basca zgomot enervant .
Eu am un prieten cu care colaborez pentru anularea filtrelor de particule si in gluma l-am intrebat daca are si pentru Logan ceva .
A intrat si a modificat softul , cert este ca acum nu mai simte aerul cuplat cand plec de pe loc cu rulota legata , cateodata in demaraj cand schimb vit 2 scartaie.
Pentru cei interesati va las nr de telefon si vorbiti direct cu el - Cheky -- 0747 080 008 .
ea - Iubitule , peisajul asta ma lasa muta !
el - Perfect , campam aici !!!!
0723553334 - Doru
Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite:
456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
Numai sms la 0728.116.868