Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SERGHEIDINTractati rulota cu Logan sau Duster ?
#1
Ma intereseaza achizitionarea unei masini noi cu un pret ..pana in 15000 euro.
  In aceste vremuri tulburi...prefer benzina ,fortat de isteria anti-diesel  ce a cuprins rahatul asta de continent .
  Am  vazut loganul MCV ,trage maxim 1100 si  cu 1.5 diesel si cu ,,motorasele"  pe benzina (motoare de 900cmc !!!!! ..Am avut motociclete cu motoare mai mari ).
   La Duster s-e schimba aituatia,motoare mai mari (daca 1.3 l poate fi numit mai mare ) cu diferente de 20-30 cp intre ele doar din ,,steroizi" .
sa dau 15000 pe un Duster de 130 cai ,4x2...in care confortul lasa de dorit,parca nu m-ar lasa inima.Sunt totusi 15k!!! Euro,nu nuci.

     Adevarat ca gasesc la 12-13 mii Duster 4x4 full de 3-4 ani vechime ,da parca tot second este. Asa aleg o marca ,consacrata pe care dai 10k si dupa o revizie serioasa mai bagi maxim 2k.

  Problema mare ramane  tractarea rulotei  eu dorind  un upgrade care sigur va cantari 1300-1400 kg.
  Sfaturi,pareri de la posesori,utilizatori ??
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#2
(Ultima modificare: 02-18-2020, 10:35 PM de catre: Florin Smolnicki.) -->
Dacă ar fi după mine, eu mi-aș lua un Sharane după 2010 și cam atât.
Cam de multișor timp cochetez cu această idee.
Nu am pus-o în practică pentru că sunt nemaipomenit de mulțumit cu Skodița mea!!!
Consumă foarte puțin, nu este scumpă la piese și întreținere, este o mașină foarte puternică. Trag cu ea, fără probleme, rulota cea nouă. 
Bailey-ul are MMA aproape 1300 de kilograme. Nu am emoții!!!
În iarnă, la Vatra Dornei, nici nu știu cum și când am trecut Pasul Mestecăniș.
Să revin la Sharan cu 7 locuri, adică loc pentru bagaj mai mare în spate. Ceva cai mai multișori.
Mașina NU trebuie să fie nouă, nu are rost. 
În București și împrejurimi prețurile sunt foarte mari.
Nu prea merită de luat de acolo din zona voastră.
Nu spun cu răutate acest lucru.
Toate sunt mai scumpe la voi.
Eu m-aș orienta pentru achiziționare mai spre vestul Țării...
La o revizie pentru Duster sau Logan vei da jumătate prețul de achiziționare al unui Sharan. Crede-mă!!!
Și tot cu o Dacie vei rămâne!
Și nu vei avea niciodată nici confortul, nici puterea și nici siguranța unei mașini occidentale.
Părerea mea.  Salut cu palaria
[-] Pentru aceasta postare, Florin Smolnicki a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • costica V.
Raspuns
#3
Sigur Sharanul chiar și SH e peste Dacia Duster ,Loganul nu-l pun la socoteala! Un Sharan e totuși greu (2500 kg mma)si cu o rulota de 1300 trebuie B96 .Varianta diesel cu motor 1,9 (cel de pe skoda lui Florin) vine și cu varianta 4x4,pe benzina au motoare de 1 ,8 turbo la 150 cai si 2,0 la 130 cai dar nu 4x4. Ca spațiu sunt super ,si ca dotări, unele au climatronic ,webasto,6 geamuri electrice 7 locuri individuale ,cele 5 din spate se pot scoate separat, cele din fata se învârt (am avut acum 5 ani una din 95 si avea toate astea funcționale) .15k pe o masina noua la care mai dai 2-3 k la reviziile obligatorii in primii ani ,în 5 ani o revinzi cu 5-6k .La un Sh dai pana in 10k ,mai bagi 2k ,în 5 ani o revunzi cu 5-6k ,restul tine de matematică, Dacă ai banii si nu credite cu dobânzi babane poti sa iei si tuareg !

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
[-] Pentru aceasta postare, andreigrigoras74 a primit Like de la 2 utilizatori
  • Cristi, Florin Smolnicki
Raspuns
#4
Aveti dreptate ,am avut vw (de nou...1.9 alh ..un vis) ..stiu cum este .Am avut  Sandero 1.6 16 v ,mi-a lasat un fust amar ..consum mare confort de rahat ,fiabilitate buna (primii 5 ani ...).
De masini second nu mai tin minte ...cea in care am bagat cei mai  multi bani este opelul actual (tren rulare nou,suspensii...ceva senzori) care acum la aproaoe 200 cai si 400Nm muta muntii din loc .
   Am un mare defect,sunt Bucurestean pur sange (nu chiar, dar cam 4 generatii) si am ca primar o blonda (iubesc blondele ) .Si stiti ce s-e intampla in capitala asta de rahat cu taxa oxigen.Daca va avea succes aici ,va fi aplicata de toate primariile din tara si atunci ve-ti cauta si voi masini  cu care sa puteti circula in oras.
   Acum am doua masini: una pe benzina +gpl de 1.6 ,8v  care trage maxim 1000 si alta de 1.9 diesel care trage 1400 .Ambele E4 ...din pacate .
    Am o varsta  (53) ,vreau la 60 sa ma pensionez anticipat sau ceva de acest gen .Pana la pensionare va trebui sa gasesc o masina care sa ma slujeasca pana la sfarsit ( inca 40 ani cel putin ...GLUMESC).Dupa pensionare nu imi voi mai permite sa schimb masinile.
    O masina noua ramane o masina noua dar ca sa traga si o rulota ,sa ai si confort la drum lung si fiabilitate ...ajungi in minim 24000 euro clar.
     In 15k ,o benzinara cu capacitate de tractare de 1500kg  este greu de gasit  (second evident).
      La fel cu leasingul.Sa ma bag  intr-- o datorie de genul asta pentru 24000 euro nu imi permit (refuz sa imi permit).
  Recunosc ,la tractare ,motorul diesel  este regele tractarii.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#5
Lasă totul până mai încolo...

Până atunci se mai ieftinesc mașinile electrice, devin mai performante, se mai așează legile, subvențiile.
Adună doar bani.
Raspuns
#6
(Ultima modificare: 02-19-2020, 10:38 AM de catre: andreigrigoras74.) -->
Vorbă lui Florin ,adună,,ban pe ban" si cand va veni oportunitatea ieși la atac ! Un var a găsit un Focus 2019 plimbat prin showroom-uri cu 1000 km la bord cu 5k mai ieftin ca nou dar cu aceleași garanții, revizii si in rate de 300 euro pe luna pe câțiva ani (E adevarat ca in Spania ) .Nu sa grăbit si a căutat oportunități .Just wait !

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

Eu acum am un Renault Espace 4 din 2003 ,benzinar 2 litri turbo 163 cai .Merge super cu rulota mare de 1700 kg mma,7 inși si bagaje plus 3 biciclete. Am fugit de diesel ,nu ma intereseaza consumul (merg cam 5000 km pe an),La un diesel sunt mai scumpe reparațiile si întreținerea .[Imagine: 02a091adc395351b4072d6b425ac324f.jpg]

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
[-] Pentru aceasta postare, andreigrigoras74 a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • SERGHEIDIN
Raspuns
#7
Florin,masina electrica iese din discutie...este o moda si va disparea ...la fel ca pantofii cu ,,bot de stiuca" .Si nu este masina ,este jucarie .
      Andrei,in tarile cu apa calda altele sunt dobanzile si ,,altfel" lucreaza dealerii.

      La fel si in cazul meu.Cu dieselul fac max 7000-8000 km pe an (multe curse in Bg la fiu- meu...1000km dus-intors)  si vacante.De ceva vreme aprox 15 zile lunar merg cu ea la munca ,34 km dus -intors, si cam atat.Benzinarul cam la fel max 5-6 mii (merge sotia cu el ,doar oras)  .
       Dar ...cine trage cu Logan ?

Daca pun ban pe ban sau ma hotarasc sa dau 20-25k pe o masina ,atunci aia va fi o autorulota si ca masina de oras imi iau un logan chel ..doar cu AC ...si ala second.
   Variante de masini noi in 15k euro sunt cacalau dar  total nepotrivite pentru tractat.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 2 Vizitator(i)
STS Service