Mesaje: 2,523
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,305 in 843 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Inainte de a pleca la drum, si de asemenea la fiecare oprire (alegeti din lista unde e cazul), va recomand sa verificati: - Starea pneurilor de la rulota, daca au vreo galma, daca au presiunea necesara, sa nu aiba pana
- Pneurile masinii, verificati instructiunile de umflare, in cazul in care se tracteaza rulota, disponibile in cartea masinii
- Cupla fixata pe carlig si asigurata foarte bine
- Siguranta franei de rulota sa fie atasata de masina
- Functionalitatea luminilor si a semnalizarilor
- Frana de mana sa fie lasata
- Trapele si geamurile sa fie inchise
- Usile de vizitare, usa de la toaleta, usa de la portbagajul din fata a rulotei sa fie inchise si asigurate impotriva deschiderii accidentale (incuiate)
- Butelia sa fie inchisa
- Verificati roata de ghidaj sa fie ridicata si fixata corespunzator in pozitia ridicata. Eventual se poate si scoate, in anumite cazuri!
Daca toate acestea sunt in regula, puteti porni la drum cu rulota!
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 119
Topicuri: 4
Likeuri Primite: 45 in 32 posts
Likeuri Trimise: 30
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
4
Localitate: Voluntari
Tip Rulota: Hobby 495
Sex: Nu spun
Legat de pneuri, in cazul in care tractati rulota este indicat sa umflati mai bine si cauciucurile masinii. La mine in cartea masinii scrie ca in cazul in care se tracteaza o rulota/remorca , trebuie umflate cauciucurile masinii la presiunea indicata in carte pentru incarcarea maxima a masinii.
Mesaje: 2,523
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,305 in 843 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Multumim @ cornels , am completat!
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 2,523
Topicuri: 269
Likeuri Primite: 1,305 in 843 posts
Likeuri Trimise: 635
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
8
Localitate: Ploiesti, Romania
Masina: Skoda Yeti 2.0 170 CP 2010
Tip Rulota: Hymer Nova SL 465 - 2009
Sex: M
Am mai primit cateva completari, telefonic, multumim!
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Mesaje: 543
Topicuri: 35
Likeuri Primite: 357 in 222 posts
Likeuri Trimise: 198
Data înregistrării: Feb 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti,S3
Masina: Opel astra g 1.6 :Opel astra H 1.9
Tip Rulota: Hobby
Sex: M
(Ultima modificare: 07-06-2016, 09:29 PM de catre: SERGHEIDIN.)
-->
NU incarcati rulota pe principiul ca este loc berechet.Toate bagajele pe mijloc sau incercati sa compwnsati greutatea acumulatorului sau rezervorului cu apa ,vin etc.Cantar sub protap dupa incarcarea ei.Eu aveam 78 kg apasarea si pe primii km ai autostrazii(cunoscatorii cunosc ) parca stateam pe un cal tampit..A doua oara am respectat ce au spus prin filmulete specialistii de care radeam putin in barba si a mers totul uns.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite: 456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
(Ultima modificare: 07-06-2016, 10:47 PM de catre: George.)
-->
1. Un amic neforumist m-a invatat la prima iesire ca trebuie sa execut 4 pasi.
Daca nu au iesit 4, sa verific din nou:
- legat rulota
- legat siguranta
- ridicat roata
- eliberat frana
Fiu-meu ii verifica de fiecare data !
2. Azi am vazut pe A2, pe la 8 dimineata, un coleg cu un Weinsberg noutz de Bucuresti si un SUV frumos cu numar rosu, in forja vitejeasca si balanganindu-se asa tare incat am franat la 50 de metri in spatele lui.
Dupa kilometrul in care s-a stabilizat (desi parea ca nu are de gand s-o faca...), l-am depasit, l-am claxonat si i-am facut semn s-o lase mai catinel.
Colegule, daca esti pe aici, te rog sa ma certi cu voce tare !
Dragilor, nu uitati ca problema nu este daca masina trage sau nu harabaia cu 120 sau 150 la ora...!
Problema este harabaia, incarcarea ei si vantul... eu am aflat-o pe pielea mea.
Mai ales cei care aveti copii in masina, mai ganditi-va la viteza.... nu degeaba unii capitalisti au limitat rulota la 100 la ora !!!
Numai sms la 0728.116.868
|