Gresesti Niky, modelul de antibalans englezesc este competitiv cu sistemul antibalans si mult mai avantajos. Poate fi folosit acelasi sistem antibalans pe mai multe rulote sau remorci. Doar trebuie sa adaugi un suport pentru suport pe sasiul rulotei sau remorcii.
Antibalansul lucreaza pe orizontala si nu prin cuzineti. Are un sistem de de blocaj cu suprafata de frecare mult mai mare fata de cuzinetii cuplei. Englezii folosesc si in zi de azi acel sistem antibalans. La noi nu se prea stie de acel sistem datorita faptului ca ei au alt sistem de carlig ( mai nou am vazut la noi pe Duster acel model cu flansa) si piesa care permite folosirea acelui model de antibalans pe carligul cu gat de lebada (uzual in europa) este foarte scumpa. Ca sa iti faci o idee este cam 65 lire sterline doar piesa respectiva.
Asa arata un sistem complet
Aceasta este piesa care permite folosirea pe carligul gat de lebada.
Cel mai scump sistem antibalans este cel de la Winterhoff si pot spune ca este ok, cu toate ca nu am vazut mare diferenta intre el si alte sisteme.
Antibalansul lucreaza pe orizontala si nu prin cuzineti. Are un sistem de de blocaj cu suprafata de frecare mult mai mare fata de cuzinetii cuplei. Englezii folosesc si in zi de azi acel sistem antibalans. La noi nu se prea stie de acel sistem datorita faptului ca ei au alt sistem de carlig ( mai nou am vazut la noi pe Duster acel model cu flansa) si piesa care permite folosirea acelui model de antibalans pe carligul cu gat de lebada (uzual in europa) este foarte scumpa. Ca sa iti faci o idee este cam 65 lire sterline doar piesa respectiva.
Asa arata un sistem complet
Aceasta este piesa care permite folosirea pe carligul gat de lebada.
Cel mai scump sistem antibalans este cel de la Winterhoff si pot spune ca este ok, cu toate ca nu am vazut mare diferenta intre el si alte sisteme.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
mario_rr@yahoo.com